czy może mi ktoś zobaczyć co nie tak jest w moich logach ?:)

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

czy może mi ktoś zobaczyć co nie tak jest w moich logach ?:)

Postprzez misiek13131 » 13 sty 2014, o 23:46

tu są logi: http://vaglog.rtnet.pl/misiek13131_156034.html. z góry dziękuje :)
Avatar użytkownika
misiek13131
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 21:58
Lokalizacja: Gorlice, małopolska

czy może mi ktoś zobaczyć co nie tak jest w moich logach ?:)

 

Postprzez palio » 14 sty 2014, o 22:22

Zrób jeszcze samego loga dynamicznego 011 oraz BS 011.

Wydaje mi się, że zmienna geometria się przycina. Ja wrzucisz logi te o które proszę to większa pewność.
Są jakieś błędy zapisane w sterowniku?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez misiek13131 » 15 sty 2014, o 00:10

błędów juz nie ma , ale był sterownika silnika. Okazało się że po rozebraniu sterownika pękniety był wężyk wiec dałem nowy :) oleju nie było :) Tylko martwi mnie że na postoju, jak postoi na wolnych obrotach chwile, to słychać gwizd turbiny, jakby się włączała.. podoobnie jest jak robie test EGR na VCDS, tak samo się "włacza" turbina
Avatar użytkownika
misiek13131
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 21:58
Lokalizacja: Gorlice, małopolska

Postprzez palio » 15 sty 2014, o 22:24

Wrzuć może loga statycznego i dynamicznego 010. Może jest gdzieś nieszczelność.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez misiek13131 » 21 sty 2014, o 22:04

palio, mam logi o które prosileś:)
statyczny 010 : http://vaglog.rtnet.pl/misiek13131_157250.html
dynamiczny : 003, 010, 011 http://vaglog.rtnet.pl/misiek13131_157249.html
Avatar użytkownika
misiek13131
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 21:58
Lokalizacja: Gorlice, małopolska

Postprzez palio » 21 sty 2014, o 22:11

Daj samego dynamicznego 011.
Podejrzewam podwieszające się kierownice w turbo. Zapewne trzeba będzie wyjąć turbo na stół i je wyczyścić.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez misiek13131 » 21 sty 2014, o 22:25

palio, jeszcze logi dynamiczne bloku 011 http://vaglog.rtnet.pl/misiek13131_157252.html

basic setings 011 http://vaglog.rtnet.pl/misiek13131_157253.html

[ Dodano: 2014-01-21, 21:29 ]
a czemu w logu http://vaglog.rtnet.pl/misiek13131_157250.html , w 30 sekundzie wzrosło "Mass Air Flow' ?? wtedy zaczyna mi bardziej turbina świszczeć i nie mogę dojść czemu tak jest. Katalizatora nie ma i przez to?
Avatar użytkownika
misiek13131
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 21:58
Lokalizacja: Gorlice, małopolska

Postprzez palio » 21 sty 2014, o 22:38

W BS w ogóle nie widać, aby VNT się ruszało. W dynamicznym delikatnie się podwiesza.

Musisz sprawdzić czy sztanga pracuje w pełnym zakresie. Skontroluj stan gruszki może jest podrdzewiała.

Tym świstem nie masz co się przejmować. Tu masz pracę EGR. A świst turbo jest przyjemny.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez misiek13131 » 21 sty 2014, o 23:04

przyjemny przyjemny :) tylko pierwszy raz mi się takie coś zdarzyło, bo miałem styczmosć z paroma TDI-kami :) sprawdzałem gruszkę strzykawką( wywołałem podciśnienie i rusza się, nie przycina. ale czy chodzi w pełnym zakresie to nie wiem, na praktyce sprawdze, bo mamy przyrzad do podciśnienia :)

[ Dodano: 2014-01-21, 22:08 ]
palio, czyli z tego wynika że układ na pewno jest szczelny tak? bo przy przyśpieszaniu dziwne świsty z komory silnika słychać( jakby przedmuch był gdzieś) , ale to moze ta turbina , wyczyszcze i zobacze
Avatar użytkownika
misiek13131
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 21:58
Lokalizacja: Gorlice, małopolska

Postprzez palio » 22 sty 2014, o 21:56

misiek13131 napisał(a): czyli z tego wynika że układ na pewno jest szczelny tak?

Z logów wygląda, że tak.

misiek13131 napisał(a):bo przy przyśpieszaniu dziwne świsty z komory silnika słychać( jakby przedmuch był gdzieś) , ale to moze ta turbina

Dziwny świst pochodzi z turbiny. Po wycięciu i wywaleniu kata tak się dzieje (lepiej ją słychać - głośniej jak pracuje). Nie ma się czym przejmować.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez misiek13131 » 2 lut 2014, o 12:08

palio, mam loga po czyszczeniu turbiny:) zerkniesz na niego czy jest ok?
http://vaglog.rtnet.pl/misiek13131_158282.html
Avatar użytkownika
misiek13131
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 21:58
Lokalizacja: Gorlice, małopolska

Postprzez palio » 2 lut 2014, o 12:10

a możesz zrobić samego 011 dynamicznego ? Będzie lepiej widać co dzieje się z turbosprężarką.

[ Dodano: 2014-02-02, 11:13 ]
Spróbuj podmienić N75 z N18 miejscami i zrób samego 011 dynamicznego na podmienionych zaworkach.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości