jeszcze zauważyłem jedną sprawę, jak auto stało tata przygazowywał a ja patzryłem na sztangę... ruszała się "na skoki" , tak na zrywy, zamiast płynnie..
To w takim razie kierownice zmiennej geometrii się gdzieś przycinają.
Nie pozostaje nic innego jak wyjąć turbo i wyczyścić wszystko na lustro. Musisz tylko szczególną uwagę zwrócić czy nie ma wżerów na bieżni. Bo jak zostały to w tych miejscach mógł się nazbierać nagar.
Sztanga musi chodzić płynnie bez skoków.
[ Dodano: 2014-03-26, 21:42 ] i turbo czyściłem, 2 miesiące temu.. "gorącą" stronę turbiny czyściłem. papierkiem 1500, 2000 polerowałem po czyszczeniu. CHyba że to się czym innym czyści ?
Tak naprawdę to nie wiem jaka jest fabryczna długość. Można jedynie spróbować ją skrócić o obrót i logować sprawdzając przy okazji kiedy budzi się turbo. Jak dalej będzie coś nie tak to znowu skrócić i znowu sprawdzić.
Tylko sobie zaznacz początkowe położenie śrubki na sztandze.