Co warto wiedzieć kupując golfa III

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Golfik1986 » 5 cze 2012, o 10:38

golfa 3 z tdikime nie kupisz nie jezdzonego tylko zalezy jak jezdzony.. te silniki maja juz przebiegi rzedu 500tysi zrobione. jeden pochula jeszcze a drugi juz jest zlomem z tym przbiegiem wszystko zalezy jakiego wlasciciela kto mial
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

 

Postprzez slawek5t » 5 cze 2012, o 14:39

Jeśli na liczniku 250 tys a silnik wilgotny lub nie pracuje zbyt ładnie to na 90% kręcony :)
Były podobne tematy, można poszukać.

Dodam od siebie coś....:

1. tak jak wyżej napisałem nie warto sugerować się licznikiem a bardziej stanem tapicerki, kierownicy itp itp.
2. sprawdzamy jak odpala i jak pracuje
3. patrzymy stan blacharki, podłogi, progów.
4. sprawdzamy czy lampy, szyby, itp itp są orginalne....
5. patrzymy czy szczeliny są wszędzie równe, np między drzwiami itd itd.
6. czy nie ma wycieków i czy silnik cicho,równo pracuje.
7. przejedźmy sie.... (jak pracuje, jak przyspiesza, czy nie ma luzów stuków, zawieszenie itd)
8. warto miec komputer do sprawdzenia błędów....
9. sprawdzamy stan oleju.
10.patrzymy stan wnętrza autka.....
11. sprawdzamy czy światła i inna wszelka elektronika pracuje prawidłowo.
12. sprawdzamy czy nie kopci przy lekkim gazowaniu

to chyba najwazniejsze takie....
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Adrian1607 » 20 cze 2012, o 23:17

Dodam od siebie coś....:

1. tak jak wyżej napisałem nie warto sugerować się licznikiem a bardziej stanem tapicerki, kierownicy itp itp.
2. sprawdzamy jak odpala i jak pracuje
3. patrzymy stan blacharki, podłogi, progów.
4. sprawdzamy czy lampy, szyby, itp itp są orginalne....
5. patrzymy czy szczeliny są wszędzie równe, np między drzwiami itd itd.
6. czy nie ma wycieków i czy silnik cicho,równo pracuje.
7. przejedźmy sie.... (jak pracuje, jak przyspiesza, czy nie ma luzów stuków, zawieszenie itd)
8. warto miec komputer do sprawdzenia błędów....
9. sprawdzamy stan oleju.
10.patrzymy stan wnętrza autka.....
11. sprawdzamy czy światła i inna wszelka elektronika pracuje prawidłowo.
12. sprawdzamy czy nie kopci przy lekkim gazowaniu



A gdzue miernik lakieru?:) Może jescze vin i zadzwonimy do serwisanta z niemiec ;P

Prosze was, fotele i kiere można wymienić, auto że malowane to cieżko od tego uchronić. mk3 to nie nowe auto, ważne żeby silnik równo prawcował... nigdy nie wiemy co tam siedzi.
Avatar użytkownika
Adrian1607
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 26 lut 2012, o 17:22
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez slawek5t » 21 cze 2012, o 15:32

No nie gadaj że byś kupił auto z dziurawą podłogą itp :D
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 14 gości