Co to za błędy ?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Co to za błędy ?

Postprzez Franeczek » 15 lis 2012, o 16:43

Witam byłem ostatnio u znajomego mechanika żeby podczepić Golfika pod kompa. Wyskoczyły 2 błędy:
- za małe ciśnienie w kolektorze ssącym
- Zablokowana jednostka sterująca silnikiem
Co to koledzy oznacza ? ?
z góry dziękuje za ODP
„Co się stanie gdy jadąc z prędkością światła włączysz przednie reflektory?”
Avatar użytkownika
Franeczek
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 3 gru 2011, o 12:46
Lokalizacja: Kraśnik
Rocznik: 1993
Silnik: 2.0 2E
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Co to za błędy ?

 

Postprzez przemo1251 » 15 lis 2012, o 16:54

Błędy były oznaczone jako stałe czy sporadyczne?
przemo1251
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 21:16
Lokalizacja: Pukinin

Postprzez Franeczek » 15 lis 2012, o 17:07

Nie mam pojęcia ponieważ to było pierwsze podpięcie od czasu kiedy mam Golfa. Mechanik usunął błędy i kazał przyjechać za jakiś czas zobaczyć czy znowu są. No ale co one oznaczają i jaka to różnica że były by stałe lub sporadyczne ?
„Co się stanie gdy jadąc z prędkością światła włączysz przednie reflektory?”
Avatar użytkownika
Franeczek
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 3 gru 2011, o 12:46
Lokalizacja: Kraśnik
Rocznik: 1993
Silnik: 2.0 2E
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez przemo1251 » 15 lis 2012, o 22:26

Jeżeli błędy są stałe wskazuje to na fizyczną usterkę(jeżeli po usunięciu powracają). Natomiast sporadyczne to takie które wystąpiły raz czy dwa i po skasowaniu nie wracają.

Co do błędów, to napisz jak się zachowuje się silnik podczas pracy na wolnych obrotach, przyspieszania. Są jakieś spadki mocy?

Błąd: za małe ciśnienie w kolektorze ssącym, może oznaczać nieszczelność tego układu, choć może być też inna przyczyna.
przemo1251
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 21:16
Lokalizacja: Pukinin

Postprzez leopard » 16 lis 2012, o 14:47

przemo1251 napisał(a):Natomiast sporadyczne to takie które wystąpiły raz czy dwa i po skasowaniu nie wracają.

dokladniej to takie ktore po 50 uruchomieniach silnika nie powroca ...
blad cisnienia w kolektorze to wadliwe wysterowanie cisnienia doladowania turbiny - lub nieszczelnosc na dolocie - wynika to z tego ze w tamtych czasach jedyny czujnik ktory nadzorowal cisnienie doladowania to MAP sensor i tylko dzieki niemu mozna stwierdzic jakie w danym momencie jest cisnienie doladowania

zablokowana jednostka sterujaca silnikiem to pozostalosc po braku komunikacji ECU z immo - lub slabym AQ
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Franeczek » 16 lis 2012, o 22:06

silnik ladnie pracuje na wolnych obrotach nie czuc tez spadkow mocy jedyny problem to to ze czasem zapali i zgasnie .Za jakis czas podjade pod komputer .Dzieki za wszystkie sugestie .
„Co się stanie gdy jadąc z prędkością światła włączysz przednie reflektory?”
Avatar użytkownika
Franeczek
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 3 gru 2011, o 12:46
Lokalizacja: Kraśnik
Rocznik: 1993
Silnik: 2.0 2E
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez marcinkoz2910 » 19 lis 2012, o 21:23

Franeczek napisał(a):jedyny problem to to ze czasem zapali i zgasnie


czyli....

leopard napisał(a):zablokowana jednostka sterujaca silnikiem to pozostalosc po braku komunikacji ECU z immo - lub slabym AQ



zalecam sprawdzić czy nie ma zimnych lutów w sterowniku immo bo za chwilkę może być problem z zapaleniem silnika

[ Dodano: 2012-11-19, 20:27 ]
--> http://www.golf3.pl/topics4/immobiliser ... zimne+luty
--> http://www.golf3.pl/topics4/co-to-za-blad-vt10143.htm
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Franeczek » 26 lis 2012, o 19:46

tak informacyjnie .przeczyscilem przekaznik 109 byl troche zasniedzialy jeden wtyk .juz z tydzien i pali od strzala nie gasnie
„Co się stanie gdy jadąc z prędkością światła włączysz przednie reflektory?”
Avatar użytkownika
Franeczek
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 3 gru 2011, o 12:46
Lokalizacja: Kraśnik
Rocznik: 1993
Silnik: 2.0 2E
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron