Co to za błąd??

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Co to za błąd??

Postprzez marcinkoz2910 » 11 wrz 2008, o 22:39

witam panowie

sprawa jest nastepująca podpinam kompa pod golfika robie test na zgaszonym silniku i wyskakuje mi:

515 Czujnik Halla -G 40
brak sygnału
17978 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

co do halla to błąd zanika na załączonym silnku, ale to kichał bo hall jest po wymianie na nowiutki z salonu VW ale interesuje mnie ten dziwny błąd wie ktoś co on znaczy??
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Co to za błąd??

 

Postprzez przemo » 11 wrz 2008, o 23:26

a ten bład ci sie kasuje?
Był Golf 3 GT 1.8ABS
Obecnie Seat Leon Top Sport 1.9TDI ARL 150PS
przemo
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 01:44
Lokalizacja: DBA

Postprzez Zico63 » 11 wrz 2008, o 23:37

Witam Kolegów! Immobilizer Aktywny (czyli - pilnuje auta): nie włożony klucz, wymontowany, odpięty itd.
Jeśli sporadyczny to coś nie styka, a np inny kluczyk jak odczytuje?
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez marcinkoz2910 » 12 wrz 2008, o 14:41

przemo napisał(a):a ten bład ci sie kasuje?
tak skasowałem go sobie i nie wyskoczył na nowo jak narazie i pierwszy raz takiego coś wyskoczyło...

[ Dodano: 2008-09-12, 14:42 ]
Zico63 napisał(a):Immobilizer Aktywny (czyli - pilnuje auta): nie włożony klucz, wymontowany, odpięty itd.
czyli co to znaczy?? kurcze wiesz co ci powiem ostatnio miałem tak że zapalam autko i gasnie po sekundzie a potem zapalam i jedzie już normalnie może być to spowodowane tym błędem??

[ Dodano: 2008-09-12, 14:44 ]
Zico63 napisał(a):a np inny kluczyk jak odczytuje?
to jak to odczytać ?? bo ten błąd sie pokazał jak robiłem ten silnika a jak zrobiłem test immo to już nie było tam żadnych błędów...
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Zico63 » 12 wrz 2008, o 17:03

Hmm... po sekundzie, piszesz, jak nic immo. Jak odczytuje immobiliser inny, włożony kluczyk - czy też ma jakieś trudności w zapaleniu. Bo jeśli z obu ni czyta dobrze to sam układ immo, a jeśli jeden dobrze idzie a drugi gorzej - to coś z pastylką w kluczyku.
VAG-iem trzeba wejść na grupę Immobiliser i tam sprawdzać w/g instrukcji.
bo ten błąd sie pokazał jak robiłem ten silnika a jak zrobiłem test immo to już nie było tam żadnych błędów...
- bo po odczycie błędów Kolega pewnie je skasował a VAG kasuje wszystkie błędy.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez marcinkoz2910 » 12 wrz 2008, o 20:57

Zico63 napisał(a):- bo po odczycie błędów Kolega pewnie je skasował a VAG kasuje wszystkie błędy.
no tak zgadza sie a gdzie kolega wyczytał ten kod błedu??
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Zico63 » 12 wrz 2008, o 20:59

Posłałem maila do swego kolegi, alarmy i te rzeczy... Vag-i mają, jak się okazuje, nie wszystkie błędy. :-/
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez leopard » 14 wrz 2008, o 23:14

marcinkoz2910 napisał(a):kurcze wiesz co ci powiem ostatnio miałem tak że zapalam autko i gasnie po sekundzie

tak to błąd związany z tą usterką ...
jeśli będziesz miał możliwośc - wejdź VAG;iem w immo - zobacz czy tam nie ma dodatkowych błędów - jeśli sam nic nie kombinowałeś (adaptacje/dopasowanie nowych kluczyków/kodowanie - sprawdzenie kluczyków bez immo) przyczyn może byc kilka - najprawdopodobniej są 2 opcje - cewka czytająca kod immo / transponder kluczyka

sparwdź VAG'iem kanał immo - zobacz czy sa dodatkowe błędy
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez marcinkoz2910 » 15 wrz 2008, o 00:12

leopard, osobno immo da sie zdiagnozować bo tak robiłem ale przy 1 i drugim kluczyku nie jestem w stanie zrobić testu wyjść.....
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez leopard » 17 wrz 2008, o 03:22

marcinkoz2910 napisał(a):przy 1 i drugim kluczyku nie jestem w stanie zrobić testu wyjść.....


czy przy obu kluczykach auto zapala i gaśnie ??
jakie błędy są w kanale immo ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez marcinkoz2910 » 17 wrz 2008, o 12:12

leopard napisał(a):czy przy obu kluczykach auto zapala i gaśnie ??
tylko przy jednym to zauważyłem ale robi sie to wtedy jak szybko chce zapalić auto i puszczam kluczyk gdy silnik jeszcze nie zaskoczy tak do konca ale łapie i gasnie po 1 sek. i przy kazdej kolejnej probie jest to samo dopiero jak wyjme kluczyk i włoże na nowo to już autko gada

leopard napisał(a):jakie błędy są w kanale immo ??


jak mi autko sfiksuje w ten sposób to wyskakuje ten bląd co napisałem w temacie a jak go skasuje to już go potem nie ma

I co ciekawe to nie jestem w stanie zrobić TESTU WYJŚĆ na kanale immo...
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez leopard » 18 wrz 2008, o 00:25

marcinkoz2910 napisał(a):jak mi autko sfiksuje w ten sposób to wyskakuje ten bląd co napisałem w temacie a jak go skasuje to już go potem nie ma


były błedy w 01 (silniku) ??
kasowałeś błedy w immo i w silniku ??

co masz na mysli pisząc "nie jestem w stanie zrobic testu wyjśc na kanale immo" ??

ogólnie 17978 - komputer sterujący pracą silnika został zablokowany przez immobilizer - zmień kluczyki i sprawdź czy z drugim kompletem jest tak samo
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Następna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 10 gości

cron