co kupic

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Kogucik » 11 sie 2012, o 15:57

Na prostej każdy jest dobrym kierowcą... problem robi się na zakrętach :doh:
Avatar użytkownika
Kogucik
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 30 kwi 2012, o 22:09
Lokalizacja: Wlkp

 

Postprzez AdiK__ » 11 sie 2012, o 15:57

http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-golf-mk3/ co do mocy i momentu to momentem sie jeździ a wiadomo klekoty mają większy np 1z ma 202 Nm załóżmy ABS również 90KM ma 145Nm natomiast AFN - tyle co VR 235. Ja jestem zwolennikiem diesla i zawsze tak będzie bez zastanowienia bierz AFN mniej awaryjny jeśli odpala to jeździ a w benzyniakach to świece to ecwki kable itd itp. Reasumując The Power Of TDI :)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marcinkazimierz » 11 sie 2012, o 17:05

hehe znow zaczyna sie dyskusja powiem tylko tyle ostatnio na torze jak jezdzilem diesle solidarnie zajeły osttanie miejsca nawet te po chipie.
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Kogucik » 11 sie 2012, o 17:07

Nie chodziło mi o to co będzie lepsze na torze - czy benzyna czy diesel. Ale na prostej drodze to każdy kierowca potrafi wcisnąć gaz do spodu i w miarę płynnie zmienić bieg. Jak przychodzą zakręty to niestety dupa mięknie ;-)
Avatar użytkownika
Kogucik
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 30 kwi 2012, o 22:09
Lokalizacja: Wlkp

Postprzez slawek5t » 11 sie 2012, o 17:13

sebadure napisał(a):Teksty typu tdi 110 km robi 2.0 115 km sobie możecie wsadzić między bajki. Kumpel ma tdi 11 a ja GTI 115 i ten diesel nie ma argumentów bo się już próbowaliśmy, który szybszy. Aha i żaden AFN po chipie nie da rade ABF-owi.

Z twojego posta można wywnioskować że tdi 90KM będzie słabszy od benz 1.6 - 75KM , a od benz 90KM juz napewno ? - bo piszesz że diesel 110 nie dał rady benzynie 115km.
Smiechu warte

Może jeszcze powiesz że został daleko w tyle ten AFN, - aby tak było róznica w mocy musiala by być ze 30 KM conajmniej :D:D lol
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Opik » 11 sie 2012, o 18:43

slawek5t napisał(a):Może jeszcze powiesz że został daleko w tyle ten AFN, - aby tak było róznica w mocy musiala by być ze 30 KM conajmniej :D:D lol


jest jeszcze tak ważny argument jak waga i stan techniczny obu
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Kogucik » 11 sie 2012, o 18:50

I tak najważniejszy jest łącznik pomiędzy kierownicą, a pedałami :ok:
Avatar użytkownika
Kogucik
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 30 kwi 2012, o 22:09
Lokalizacja: Wlkp

Postprzez tommen4 » 11 sie 2012, o 20:12

nie obrażam sie Reiven przecież nie będe ciągle go deptal od czasu do czasu na lepszej drodze i to wszystko :-D
ale z tym golfem to jeszcze nie wiem bo teraz spodobała mi się hondzia prelude 8-)
tommen4
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 14 sty 2012, o 16:46
Lokalizacja: brodnica

Postprzez Opik » 11 sie 2012, o 23:58

tommen4 napisał(a):ale z tym golfem to jeszcze nie wiem bo teraz spodobała mi się hondzia prelude 8-)


to szykuj 10tys co najmniej na sensowną sztukę
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 12 sie 2012, o 02:22

Opik napisał(a):jest jeszcze tak ważny argument jak waga i stan techniczny obu

przyjmujemy stan prawidłowy :) a waga jest podobna.......

90tka mogla by zostać troszke w tyle. Ale żeby AFN poległ ? ? Musiał byc zajechany :D
Sory panowie ale takie są fakty
Niech sie wypowie ktoś inny kto robił testy - napewno potwierdzi że afn 110 jest żwawszy - bynajmniej troche - a nie że zostaje w tyle za 2.0 benzyną 8 zaworową .
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Kogucik » 12 sie 2012, o 09:13

Diesel pokaże swoją przewagę z rolki :)
Zróbcie testy od 120km/h do 160km/h - wynik jest pewny ;)
I to według mnie jest super zaleta turbo klekota... wyprzedzanie staje się przyjemnością i trwa moment :-)
Avatar użytkownika
Kogucik
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 30 kwi 2012, o 22:09
Lokalizacja: Wlkp

Postprzez marcinkazimierz » 12 sie 2012, o 10:19

Kogucik napisał(a):Nie chodziło mi o to co będzie lepsze na torze - czy benzyna czy diesel. Ale na prostej drodze to każdy kierowca potrafi wcisnąć gaz do spodu i w miarę płynnie zmienić bieg. Jak przychodzą zakręty to niestety dupa mięknie ;-)


kolego ten tor to zakret za zakretem . brak momentu na górze byl strasznie widoczny
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości