Blokada ?? AAZ+boost pin

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Blokada ?? AAZ+boost pin

Postprzez igor89xx » 18 paź 2013, o 21:53

Witam... Mój golfik osiąga 165km/h i koniec zostaje jeszcze mniejsza połowa gazu w nodze a tu nic :D Podczas jazdy wkreca sie na jakies 3500 tys/obr moze troche wiecej i koniec . Czy moze byc tam jakas blokada ?? Sorki wrazie jakis bledow %.
Avatar użytkownika
igor89xx
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 06:24
Lokalizacja: EPI

Blokada ?? AAZ+boost pin

 

Postprzez Pozor » 18 paź 2013, o 22:46

silnik ma blokadę w pompie która przy 4500 obr. odcina całkowicie paliwo a żeby ją zdjąć to poczytaj sobie o gov mod . więc jeżeli jedzies te 165 km to nie dziwne że nie chce iść dalej dodatkowo możesz mieć najgorsze turbo jakie jest w dieslu KKK k03 więc to turbo właśnie przy 3.5 tyś obr. nie wyrabia z dmuchaniem i to jest przyczyna
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez igor89xx » 18 paź 2013, o 22:58

Troszke wątpie zeby bylo to K03 bo nawet je czuc gdy zaczyna dmuchac i dosc dobrze sie zbiera chyba ze jestem w bledzie i jest tak mala ze nie nadaza pozniej przy takich obrotach, kumpel ma ten sam rocznik , miesiac roznicy , ten sam silnik , na krotki dystans biore go spokojnie a wlasnie zaczyna sie pozniej problem bo jego kreci 190 a moj ....... glowice mialem planowana, frezowanom , zawory ,szklanki wymienione ale tak bylo nawet przed tym malym remontem.
Avatar użytkownika
igor89xx
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 06:24
Lokalizacja: EPI

Postprzez Pozor » 18 paź 2013, o 23:32

a od jakiego momentu czuć że ciągnie ?? 2000 tyś, ?? jeżeli tak to spodziewaj się KKK K03 bo konkretne turbo jak Garrett t3 dopiero wstaje od 3000 obr. a to że twój kumpel ma miesiąc różnicy to nic nie znaczy bo może wcześniej ktoś wymienił u niego turbo . z resztą podnieś maskę i porównaj sobie jego a twoje . Jeżeli u ciebie zobaczysz turbo wielkości smerfa to znaczy że jest KKK k03 twój kolega może mieć Garret T2 lub KKK K14 a one tak zaczynają dmuchać od 2500 tyś obr. i dają radę do początkowego tuningu . Ja też miałem KKK K03 i fakt silnik piski robił na 1 było git tylko problem w tym że powyżej 3.500 to nie było mowy o jeżdzie i w dodatku na ori ciśnieniu wypluło flaki
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez igor89xx » 18 paź 2013, o 23:40

Ciagnie od 2500 , dopiero wtedy zaczyna czuc ze sie zalancza, roznice male sa bo ja mam samonapinacz a on nie , inne krucce przy bloku itp, jutro podjade do niego i polukam na tabliczki bo i tak musze podjechac po obudowe silnika. Jak cos to wywalam tam szajs ... ;)
Avatar użytkownika
igor89xx
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 06:24
Lokalizacja: EPI

Postprzez Pozor » 19 paź 2013, o 00:05

jak chcesz zobaczyć jak wygląda to turbo to wejdź na mój profil tam mam foto jak ten syf wygląda. Jeżeli chcesz turbo inne montować to albo pozostań przy tych ori z golfa III TD lub jeżeli chcesz lecieć chcesz lecieć z grubej rury to musisz się zdecydować w jakim zakresie obrotów chcesz mieć moc i nm
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez karp » 20 paź 2013, o 13:36

jesli jadac z turbina k03 która wkreca sie szybciej około 2.2tys obrotów non stop spali chyba wiecej niz z turbina t2 która wstaje dopiero od 2.5tys ? Czy sie myle ?
t2 pasuje p&p na miejsce k03 ?
Dużo rarytasów do MK3 I Vento na bierząco publikowane :
https://www.facebook.com/autoczesciuzywanekartuzy
karp
Badacz tematu
 
Posty: 198
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 22:52
Lokalizacja: Kartuzy

Postprzez Pozor » 21 paź 2013, o 20:03

ogólnie kolektory i rura są inne więc musisz turbo z kolektorem i kawałkiem rury od t2 wstawić
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez igor89xx » 23 paź 2013, o 15:06

A wiec dzisiaj po oblukaniu tabliczki wychodzi na to ze posiadam k-14 a wiec najgorszego badziewia jeszcze nie ma ;-)
Avatar użytkownika
igor89xx
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 06:24
Lokalizacja: EPI

Postprzez MTi » 24 paź 2013, o 21:21

Ale AAZ ma skrzynie do nieczego. ;d która kończy sie książkowo przy 175 km/h Swoim Boost pin dawka /cisnienie i..Gov mod wlasnie udalo mi sie max 175 - 178 km/h . Bez zmiany skrzyni raczej wiele sie nie zdziała jeśli chodzi o V-max 0-1oo da sie to auto " przebudzić "ale .. jeśli chodzi o prędkość maxymana ... to słabo to widze ;)

Kata masz wywalone? [ wiem .. Filtr cząstek stałych ] ;D

[ Dodano: 2013-10-24, 20:32 ]
Pozor napisał(a):silnik ma blokadę w pompie która przy 4500 obr. odcina całkowicie paliwo a żeby ją zdjąć to poczytaj sobie o gov mod .

Ta blokada to nie timming o którym nigdzie nic nie mozna znaleźć ?
Gov umożliwia kręcenie silnika poza skale obrotomierza ;p

[ Komentarz dodany przez: killah: 2013-10-25, 07:23 ]
słowa
Ostatnio edytowano 25 paź 2013, o 08:24 przez MTi, łącznie edytowano 1 raz
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a

Postprzez Pozor » 24 paź 2013, o 22:55

timing mod to błacha rzecz idzie to zrobić góra w 30 min. Jest to mod do większej zmiany kąta wtrysku przy wyższych obrotach. Gov mod owszem pozwala kręcić poza skalę silnik w zależności ile dasz podkładek i jakiej grubości dodatkowym efektem tego jest inne dawkowanie paliwa wg. obrotów Np. Jak w ori przy 4500 tyś obrotów odcina paliwo to z gov modem jest ciągle podawane paliwo tzn. takjakby granica ograniczenia dawki przesuwa się w górę ;D . Co do Kasty biegów to fakt skrzynia do benzyniaków może i się nadaje bo tam nie ma takiego wysokiego Nm w dodatku upierdliwa linka sprzęgła która nie raz mi wystrzeliła podczas jazdy . U mnie sterowanie skrzynią tdi już jest wkręcone pozostało tylko kupić sprzęgło,koło zamachowe ale jeszcze je odelżę żeby AAZ się szybciej wkręcał do tych 3 tyś i skrzynia ASD wtedy to hula jak dzikie ;D
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez igor89xx » 25 paź 2013, o 21:17

" Kat " wywalony , nie bylo juz jak dotarl z Niemiec ;) Nowy tłumnik środkowy i ostatni przlotowy , przez pare dni był całkowity przelot ale wydawało mi sie ze wzroslo dosc spalanie . Wiem wiem ze w dieslach jest to nie wskazane ale mialem okazje to sprawdzilem z wlasnej ciekawosci. A wiec zajme sie grzebaniem przy pompie jak ogarne pare tematow .
Avatar użytkownika
igor89xx
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 06:24
Lokalizacja: EPI

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 19 gości