4 różne diagnozy różnych mechaników na temat silnika,pomocy!

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez falwej » 15 wrz 2008, o 21:22

a więc jednak rozrząd... no właśnie tak też sie ku temu skłaniałem, bo odesłali mnie do speca od dieseli, przynajmniej tak go określili, a co myślicie o tych rozrządach które można kupić na allegro? nadają się, czy raczej do niczego są??

np taki: http://moto.allegro.pl/item428598671_ro ... _d_td.html

nadawał by się? nie ukrywam że chodzi mi również o koszta, ale nie chce sobie jeszcze pogorszyć
falwej
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 16 maja 2008, o 19:06
Lokalizacja: zachodniopomorskie

 

Postprzez leopard » 15 wrz 2008, o 21:24

falwej napisał(a):a więc jednak rozrząd

tak - to dobry zestaw ... co prawda pasek contitecha budzi większe zaufanie - ale gates też jest OK
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez przemo » 15 wrz 2008, o 21:26

leopard koles co sie zajmuje pompami tez regeneruje wtryski a co do rorzadu falwej to pasek jak najbardziej gatse ale napinacz to bym ci propnował kupic SKF
Był Golf 3 GT 1.8ABS
Obecnie Seat Leon Top Sport 1.9TDI ARL 150PS
przemo
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 01:44
Lokalizacja: DBA

Postprzez falwej » 15 wrz 2008, o 21:26

więc według Ciebie wymiana tego zestawu spowoduje powrót o normalności mojej golfiny
falwej
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 16 maja 2008, o 19:06
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Postprzez leopard » 15 wrz 2008, o 21:32

przemo napisał(a):leopard koles co sie zajmuje pompami tez regeneruje wtryski a co do rorzadu falwej to pasek jak najbardziej gatse ale napinacz to bym ci propnował kupic SKF


nie o to chodzi ... jeśli auto chodzi równo (prawidłowo) na wyprzedzonym kącie wtrysku - oznacza to że wtryski są OK ... co prawda można je zweryfikowac pod względem pylenia i ciśnienia otwarcia - w sieczkarni jest mozliwośc ustawienia ich - ale nic nie wskazuje na uszkodzone wtryski - pomiary wtrysków raczej kontrolne niż pod naprawę

[ Dodano: 2008-09-15, 21:34 ]
falwej napisał(a):więc według Ciebie wymiana tego zestawu spowoduje powrót o normalności mojej golfiny


zanim cokolwiek rozbierzesz/kupisz - sprawdź ustawienie rozrządu - ustaw silnik na blokadach - będziesz wiedział czy to przestawiony rozrząd czy nie ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez falwej » 15 wrz 2008, o 21:36

samochód był sprawdzany w maju(wtedy go kupowałem) sprawdzali mi ciśnienie w silniku itp i powiedzieli że silnik jest naprawde w bardzo dobrym stanie jak na swoje lata i przebieg, a macie jakiś instruktaż jak ten rozrząd się sprawdza? bo ja jestem kapletnie zielony:(
falwej
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 16 maja 2008, o 19:06
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Postprzez leopard » 15 wrz 2008, o 21:46

falwej napisał(a):bo ja jestem kapletnie zielony


potrzebne są blokady - o ile bez blokady wałka rozrządu sobie poradzisz - o tyle bez blokady pompy wtryskowej niewiele zdziałasz ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Nowal » 16 wrz 2008, o 18:10

do pompy wkłada się srubke :) przynajmniej u mnie, nie wiem jak jest w GTD
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez virus_wrona » 16 wrz 2008, o 18:22

falwej, Ja bym Ci radził pojechać do tego drugiego mechanika i wymienić rozrząd. Sam się za to lepiej nie zabieraj, bo możesz dużo "narozrabiać". Powodzenia!!
"Some things are best left alone
VW Golf"
Avatar użytkownika
virus_wrona
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 02:06
Lokalizacja: Niepołomice

Postprzez DaMek » 17 wrz 2008, o 13:09

przemo napisał(a): pasek jak najbardziej gatse ale napinacz to bym ci propnował kupic SKF

Ruville wcale nie jest gorszy od SKF-u możesz smiało kupowac ten zestaw. Pracuje w firmie która handluje częściami samochodowymi i zarówno SKF jak i Ruville to producenci z najwyzej półki ;-)
::s:c:h:w:a:r:z::mk:I:I:I::
Avatar użytkownika
DaMek
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 19 wrz 2007, o 13:19
Lokalizacja: Wybrzeże

Postprzez falwej » 21 wrz 2008, o 17:51

byłem u mechanika, on twierdzi że to nie rozrząd, jutro go zabiera na warsztat, zobaczymy, w każdym bądź razie samochód stracił strasznie na mocy, ciężko mu poruszać się nawet ja pierwszym biegu :(
falwej
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 16 maja 2008, o 19:06
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Postprzez pilot82 » 14 paź 2008, o 03:31

ahh te golfy gtd.. massakrito . mam podobny problem.. silnik sie krztusił, dostawał drgań, kopcił na siwo - a jak mu ssanie włączyłem to chodził okej ... do czasu.. pojechałem do mechanika - wymieniliśmy końcówki wtrysków i działał jak nófffka :).. następnego ranka po odebraniu od mechanika - znowu to samo... krztusi sie i kopci.. ssanie - i chodzi okej.. okazało sie że to wina koła zębatego od wału - bodaj napędowego... podobno wyrobiony tak że nawet sklejenie za wiele nie pomoże... macie jakieś doświadczenia w tym temacie?i czy żeby wziąć wał do regeneracji czy też szlifowania - to trzeba cały silnik rozbierać czy może da się odkręcić miske i od dołu go podejść... pozdrawiam wszystkich :shock:
pilot82
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 14 paź 2008, o 03:19
Lokalizacja: jasło

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

cron