1z Problem Z Porannym Odpalaniem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

1z Problem Z Porannym Odpalaniem

Postprzez b3z3rk3r » 2 lut 2013, o 16:01

witam , chcialbym sie Was poradzić drodzy klubowicze , otóż mam problem z rana jak odpalam golfa (im wiekszy mroz tym wiecej krecenia) jak sie nagrzeje odpala z półobrotu , swiece ponoc mialem wymieniane , kabel co podaje prąd do świec tez został wymieniony dalej niewiem co moze byc ..... zamieszczam filmik z porannego odpalania :

http://www.youtube.com/watch?v=eGG4xt-- ... e=youtu.be
b3z3rk3r
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 00:29
Lokalizacja: Szczecin

1z Problem Z Porannym Odpalaniem

 

Postprzez palio » 2 lut 2013, o 16:11

A sprawdzany był początek kąta wtrysku? Aku kiedy wymieniany? Rozrusznik przed zima był sprawdzany?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez b3z3rk3r » 2 lut 2013, o 16:12

akumulator przywieziony z norwegii beltima raczej w dobrej kondycji , kąta wtrysku nie sprawdzałem , ze świecami tez niewiem czy byly wymieniane bo nie pokazal mi fachowiec wyjetych swiec ...
b3z3rk3r
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 00:29
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez palio » 2 lut 2013, o 16:18

Kiedy wymieniony był filtr paliwa? Jak masz możliwość podłączenia vaga to sprawdź kat wtrysku i dawkę startową na zimnym silniku.

Podjedź do tego mechanika i spytaj się czy wymieniał świece żarowe.

Aby auto odpalało bezproblemowo w zimie muszą być spełnione następujące warunki:
dobre świece, dobry aku, kąt wtrysku, dawka. Przez zimą dobrze jest wymienić filtr paliwa.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez b3z3rk3r » 2 lut 2013, o 16:22

jestem wlasnie umowiony z innym mechanikiem po 10-tym na sprwdzenie wtrysku i świec .... boje sie o silnik ze kompresji moze nie mieć ...
b3z3rk3r
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 00:29
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez palio » 2 lut 2013, o 16:27

Na razie bym się aż tak nie martwił. Na początek należy posprawdzać wszystkie podstawowe parametry silnika. Jak trzeba to je poustawiać tak jak należy.

Czy silnik nie pobiera oleju? nie ubywa go od wymiany do wymiany?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez marcino1 » 2 lut 2013, o 21:28

oj nie wiem czy to wina swiec raczej bym stawial na cos innego ale sprawdzic nie zaszkodzi swiece przy moim golfie przy -16 palil bez problemu a swiece byly spalone wszystkie Zobacz czy nie ma pecherzykow powietrza w przewodach paliwowych bo moze cofa Ci sie paliwo bo ten zaworek co jest na filtrze sie popsul Pozdravwiam
Moj TDi http://www.golf3.pl/topics2/mk3-czarny- ... t48647.htm

JEDNO SERCE JEDNO BICIE JAZDA GOLFEM TO JEST ŻYCIE



AUTO-COMPLEX
-mechanika
-blacharstwo
-konserwacja
-czesci oleje filtry
e-mail:auto.complexx@interia.eu
Tel 723317489
KOLUSZKI ul NATOLIŃSKA 18
Avatar użytkownika
marcino1
Badacz tematu
 
Posty: 293
Dołączył(a): 5 wrz 2012, o 21:15
Lokalizacja: EBR

Postprzez marcinkazimierz » 2 lut 2013, o 22:22

jaka byla temp przy odpalaniu na filmie na dworze? stawiam ze swiece popalone
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez b3z3rk3r » 2 lut 2013, o 23:02

to bylo dzisiaj tj w szczecinie bylo w poludnie chyba 3 albo 4 stopnie ...
b3z3rk3r
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 00:29
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez konradgolf3 » 3 lut 2013, o 00:27

wyglada na kat wtrysku albo zapowietrzenie ew.swiece ale przy 3-4 stopniach i tak by zapalil chyba ze 3-4 swieczki padly aku dobry i rozrusznik tez z tego co widac i slychac
konradgolf3
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 19:43
Lokalizacja: Ełk

Postprzez radomiak » 3 lut 2013, o 01:56

b3z3rk3r, jestes ze szczecina odezwij sie do kolegi leopard z tego forum ogarnie ci to moment.
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Postprzez bioly21 » 3 lut 2013, o 09:26

-ustaw kat wtrysku to jest podstawa
-koniecznie wymien swiece
-wymien filtr paliwa !!
- dobrze sprawdz akumulator

ja stalem cala zime pod chmurka tez mam tdi i odpalal mi na dotyk nawet przy -15 , a to ze pusci sobie dymka to jest chyba normalne bo tego nei wyeliminujesz
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości