1z Problem Z Porannym Odpalaniem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez marcinkazimierz » 3 lut 2013, o 10:44

kolego jemu dymi mnie tak walilo jak mialem spalone swiece lub nie nagrzeje swiecami combolota
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

 

Postprzez BieWas » 3 lut 2013, o 19:05

Sprawdź węże od paliwa czy nie ciągną lewego powietrza. Miałem taki sam problem po wymianie odcina z Filtra do silnika i odpowietrzeniu przy -21 odpalił na rys po pierwszym zagrzaniu świec.


------------------------------------------
To nie Odpowiedź to porada.

Pozdrawiam: BieWas :-)
BieWas
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 2 lut 2013, o 15:05
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez marcino1 » 4 lut 2013, o 21:44

i jak kolego golfik naprawiony
Moj TDi http://www.golf3.pl/topics2/mk3-czarny- ... t48647.htm

JEDNO SERCE JEDNO BICIE JAZDA GOLFEM TO JEST ŻYCIE



AUTO-COMPLEX
-mechanika
-blacharstwo
-konserwacja
-czesci oleje filtry
e-mail:auto.complexx@interia.eu
Tel 723317489
KOLUSZKI ul NATOLIŃSKA 18
Avatar użytkownika
marcino1
Badacz tematu
 
Posty: 293
Dołączył(a): 5 wrz 2012, o 21:15
Lokalizacja: EBR

Postprzez _hanusek_ » 4 lut 2013, o 22:00

mialem podobnie...
tylko krecil dluzej gdy byly mrozy. okazaly sie dwie swiece nie sprawne.
po wymianie swiec pali od strzala bez ssania
Avatar użytkownika
_hanusek_
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 15:22
Lokalizacja: Lubaczów

Postprzez slawek5t » 4 lut 2013, o 22:06

Kąt wtrysku lub paliwo sie cofa. Swiece też sprawdzić ale nie wadziły by one aż tak mocno przy plusowej temperaturze.

[ Dodano: 2013-02-04, 21:10 ]
_hanusek_, Diesel oraz TD bardziej potrzebuje sprawnych świec niżeli TDI :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez brzesiu » 5 lut 2013, o 01:34

Dobra to ja dodam swoje 3 grosze. jak kolega sprawdzi juz po kolei

-filtr paliwa
-czy sie nie zapowietrza
-swiece
-kont wtrysku

niech na koniec popuści lekko przewody co prowadza do wtryskiwaczy i kilka razy zakręci rozrusznikiem. Paliwo powinno walic na poł kilometra jak nie to obstawiam pompę a dokładnie sprężynki na tłokorozdzielaczu ;)
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 297
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez b3z3rk3r » 5 lut 2013, o 10:40

kochani , nawiazalem kontakt z kolega leopard tak po 10 mamy sie skonsultowac i napisze na forum co to byla za usterka mam nadzieje ze to nie bedzie cos złego :wstyd:
b3z3rk3r
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 00:29
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez marcinkazimierz » 5 lut 2013, o 14:49

cos wiadomo
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez b3z3rk3r » 5 lut 2013, o 15:03

dzisiaj jak odpalalem zimny silnik to kazalem dziewczynie odpalac a ja zajrzalem pod maska i faktycznie w wezyku podajacym paliwo sa pecherzyki powietrza .... narazie tylko tyle udalo mi sie zdiagnozowac
b3z3rk3r
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 00:29
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez _hanusek_ » 5 lut 2013, o 16:40

b3z3rk3r napisał(a):dzisiaj jak odpalalem zimny silnik to kazalem dziewczynie odpalac a ja zajrzalem pod maska i faktycznie w wezyku podajacym paliwo sa pecherzyki powietrza .... narazie tylko tyle udalo mi sie zdiagnozowac


i co z tego ze sa pecherzyki powietrza ? u mnie tez sa i najwiecej rano jak go pale ale jakos to nie wadzi i samochod smiga normalnie....
radze ci zacznij od swiec mialem tak samo a nawet gorzej i tez tak dymil ... ;d
Avatar użytkownika
_hanusek_
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 15:22
Lokalizacja: Lubaczów

Postprzez marcino1 » 5 lut 2013, o 18:32

_hanusek_ napisał(a):
b3z3rk3r napisał(a):dzisiaj jak odpalalem zimny silnik to kazalem dziewczynie odpalac a ja zajrzalem pod maska i faktycznie w wezyku podajacym paliwo sa pecherzyki powietrza .... narazie tylko tyle udalo mi sie zdiagnozowac


i co z tego ze sa pecherzyki powietrza ? u mnie tez sa i najwiecej rano jak go pale ale jakos to nie wadzi i samochod smiga normalnie....
radze ci zacznij od swiec mialem tak samo a nawet gorzej i tez tak dymil ... ;d


kolega jaki masz motor TDi czy TD lub D bo jesli masz ktorys z dwoch ostatnich co podalem a wydaje mi sie ze tak bo pisales o saniu cos a TDi nie ma recznego sania to w tych modelach musisz miec sprawne swiece Troche inaczej wyglada to w tdiku ja mialem spalone 4 sztuki i palil przy -16 puscil dym i dluzej krecil ale jak zapalil pracowal rowno a u kolegi bardzo brzydko zapala jeszcze przy takiej temperaturze :-|
Ja stawiam ze paliwo sie cofa i wine po nosi ten zaworek na filtrze i dla tego tak zapala
Moj TDi http://www.golf3.pl/topics2/mk3-czarny- ... t48647.htm

JEDNO SERCE JEDNO BICIE JAZDA GOLFEM TO JEST ŻYCIE



AUTO-COMPLEX
-mechanika
-blacharstwo
-konserwacja
-czesci oleje filtry
e-mail:auto.complexx@interia.eu
Tel 723317489
KOLUSZKI ul NATOLIŃSKA 18
Avatar użytkownika
marcino1
Badacz tematu
 
Posty: 293
Dołączył(a): 5 wrz 2012, o 21:15
Lokalizacja: EBR

Postprzez _hanusek_ » 6 lut 2013, o 16:05

tak kolego moj to TD. i tez chcialem zakladac zaworki zwrotne bo myslalem ze paliwo sie cofa i dobrze ze nie zakladalem tylko od swiec zaczalem i strzal w dziesiatke ;)
ten stary silnik TD trudno zapalic nawet z jedna niesprawna swieca.
Avatar użytkownika
_hanusek_
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 15:22
Lokalizacja: Lubaczów

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości