1,9 tdi niskie obroty

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

1,9 tdi niskie obroty

Postprzez Jerzy » 26 wrz 2013, o 01:42

Siemanko jestem nowy na forum także proszę nie bijcie tylko tłumaczcie ;) ;) jezeli cos zle napisałem badz ujołem
aczkolwiek mam problem ze swoja golfina a dokładnie z jej obrotami
lecz do rzeczy
chodzi o to ze auto ma strasznie niskie obroty
jadac 100km/h na 5 biegu auto ma nieco wiecej niz 2tys obrotów moze 2,1 , 2,2 tys
dla innego przykładu gdy jade 40km/h na 4 biegu auto ma minimalnie wiecej niz 1tys obrotów
przy czym z deka go muli
ogołem ciezko tez sie wkreca na obroty na 1 ,2 ,3 biegu idzie dosc dobrze lecz gdy wbije 4 łapie muła ;/ dopiero jak złapie trochu obrotów to zaczyna po jakies dłuzej chwili zyc

ogołem podejzewam turbine bo trochu głosno mi swiszczy i czuc jakby załanczała sie przy kolo 2,3 tys obr ( nie wiem czy to dobry moment )
mam zamiar oddac ja do regeneracji lecz chciałbym sie upewnic czy to moze byc głowna przyczyna . bo wiadomoze ze regeneracja tania nie jest ;/
ogołem szukałem w wyszukiwarce lecz nie znalazłem podobnego przypadku ;/
co do logów bede szczery jestem ciemny w tym i nie wiem jak sie to robi ,
co do odpalania nie ma problemow , nie kopci nie dymi , olej nie znika
z góry dziekuje za pomoc
i przepraszam jezeli cos nie tak napisałem
Jerzy
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 13:07
Lokalizacja: Wałbrzych

1,9 tdi niskie obroty

 

Postprzez Ecocq » 26 wrz 2013, o 11:19

Przy 100km/h masz normalne obroty, Ja mam 1z (90km) to mam indentyczne obroty, moim zdaniem jest wszystko git, u mnie od około 2-2,3 tys. obrotów turbinka dmucha i wtedy się jedzie. Może kolego poprostu do diesla nie jesteś przyzwyczajony :P
Ecocq
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 19 maja 2013, o 18:41
Lokalizacja: Niwiska Dolne

Postprzez palio » 26 wrz 2013, o 20:39

Jerzy, na początek proponuję się przywitać w odpowiednim temacie -> http://www.golf3.pl/topics1/w-tym-temac ... t18188.htm

Napisz jakie oznaczenie ma silnik ewentualnie ile ma koni. Szkoda, że nie dasz rady zrobić logów to by sporo nam pomogło i wyjaśniło. Jak chcesz to możesz spróbować zrobić logi, wszystko masz opisane w dziale "DIAGNOSTYKA". Jak czegoś nie będziesz wiedział to pytaj a na pewno pomożemy.

Co do obrotów na na 5 biegu masz dobre.

Jeżeli masz 1Z to turbo powinno się załączać w okolicach 1800 obr/min. .
Nigdy nie katujemy silnika na niskich obrotach. Zbyt niskie obroty dla diesla są złe to nie benzyna :-P .
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Jerzy » 27 wrz 2013, o 01:19

No z checia bym sprobował zrobic logi
bo z tego co wyczytałem w temacie " diagnostyka" nie moze byc to bardzo skomplikowane ;)
aczkolwiek jest mały problem
moze to smieszne ale ja nie wiem jak mam sie do tego zabrac;(

Kabla nie mam wiec napewno bede musiał go kupic ;)
tylko z tym bede musiał czekac az do 10;/
chodzi mi o to ze nie wiem dokładnie jakim programem nalezy to robic
ani gdzie sie podpiac kablem w samochodzie ;/
Jerzy
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 13:07
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez Ecocq » 27 wrz 2013, o 09:17

http://sprawdz.auto.pl/jak-zrobic-logi-dynamiczne-vag/ Prosze, ale moim zdaniem jest wsio git.
Ecocq
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 19 maja 2013, o 18:41
Lokalizacja: Niwiska Dolne

Postprzez radomiak » 28 wrz 2013, o 00:25

Jerzy napisał(a): gdy jade 40km/h na 4 biegu auto ma minimalnie wiecej niz 1tys obrotów
przy czym z deka go muli


tak nie powinno sie jezdzic :!: 40km to na trzecim biegu sie jedzie :!:

a optymalne obroty dla tego silnika to 2000

[ Dodano: 2013-09-27, 23:28 ]
ogołem ciezko tez sie wkreca na obroty na 1 ,2 ,3 biegu idzie dosc dobrze lecz gdy wbije 4 łapie muła ;/ dopiero jak złapie trochu obrotów to zaczyna po jakies dłuzej chwili zyc



moim zdaniem jest wszystko ok tylko ty za wczesno zmieniasz biegi i dlatego ci muli a jak sam okresliles jak podniosa sie obroty to zaczyna isc bo tyrbinka zaczyna dmuchac ok 1800 tys.
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 16 gości