1.9 TD AAZ przerywa

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez maska13 » 30 lis 2013, o 18:45

dzisiaj założona została nowa uszczelka wraz ze śrubami, głowica dokręcona tylko czeka na pompę aby spiąć rozrząd.
PS. odkręciłem dzisiaj kółko zębate z wału korbowego aby zobaczyć na własne oczy czy klin jest cały i ku mojemu zdziwieniu nie był ściety a wał mam z TDI'ka z takim jak by klinem w kształcie półksiężyca, wiec ktos juz to robił :) oczywiście śruba z powrotem na czerwony klej aby nie miało zamiaru się to już odkręcić :) :super:
Avatar użytkownika
maska13
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 10:22
Lokalizacja: Lądek Zdrój

 

Postprzez Pozor » 30 lis 2013, o 21:15

:-o no bracie to żeś kamikadze odwalił czekaj tylko aż się urwie ten syf ta śruba jest jednorazowa i może nie wytrzymać
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez maska13 » 1 gru 2013, o 11:40

skoro tak to trzeba będzie ją chyba wymienić na nową jeżeli da się tylko odkręcić teraz :/ :/ wyglądała na solidną
Avatar użytkownika
maska13
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 10:22
Lokalizacja: Lądek Zdrój

Postprzez k0la » 1 gru 2013, o 21:11

cooo ?! przecież na tą śrube nie działa żadna siła, która mogła by zerwać gwint a co dopiero ściąć łeb tej śruby , to nie jest śruba 6tka z drobnozwojowym gwintem.
Ona ma byc poprostu posmarowana klejem do gwintów i dokręcona z odpowienim momentem obrotowym + obrót o 90 stopni. I tyle. Nic niema prawa się zerwać, ukręcić czy coś.
Koło od rozrządu pracuje na wale za pomoca klina, a skoro jest juz zmieniony wał na ten z TDI to już wogóle niema się oco martwić.
Mk3 GTI XX Jahre
AAZ
++ inside
110+KM 250+Nm
http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-ko ... 74,210.htm
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 384
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez maska13 » 2 gru 2013, o 09:34

k0la napisał(a):cooo ?! przecież na tą śrube nie działa żadna siła, która mogła by zerwać gwint a co dopiero ściąć łeb tej śruby , to nie jest śruba 6tka z drobnozwojowym gwintem.
Ona ma byc poprostu posmarowana klejem do gwintów i dokręcona z odpowienim momentem obrotowym + obrót o 90 stopni. I tyle. Nic niema prawa się zerwać, ukręcić czy coś.
Koło od rozrządu pracuje na wale za pomoca klina, a skoro jest juz zmieniony wał na ten z TDI to już wogóle niema się oco martwić.

dzięki wielkie :) każdy ma inne zdanie na ten temat :) ale to dobrze :)
Avatar użytkownika
maska13
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 10:22
Lokalizacja: Lądek Zdrój

Postprzez k0la » 2 gru 2013, o 19:25

Przerabiałem ten temat juz kilkanaściokrotnie więc mam jakąś opinie na temat ;)
Mk3 GTI XX Jahre
AAZ
++ inside
110+KM 250+Nm
http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-ko ... 74,210.htm
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 384
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez maska13 » 2 gru 2013, o 22:31

Odebrałem dzisiaj pompę i została uszczelniona, głowiczka jest w 100% sprawna, lecz kąt wtrysku był tak przestawiony na pompie, że nie było możliwości jej ustawienia w aucie "taką informacje dostałem od pompiarza" jutro zostanie zamontowana i zobaczymy :)

[ Dodano: 2013-12-03, 16:45 ]
odebrałem pompe od regeneracji, lecz....... pompa zaciąga paliwo ale go nie podaje na wtryski, w przelewie jest ropa, czy jest jakiś bezpiecznik, przekaźnik który steruje pompą, mam 2 zawory do których idzie po jednym przewodzie.
Avatar użytkownika
maska13
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 10:22
Lokalizacja: Lądek Zdrój

Postprzez k0la » 3 gru 2013, o 18:09

no te zawory musza miec napiecie 12v podczas pracy
Mk3 GTI XX Jahre
AAZ
++ inside
110+KM 250+Nm
http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-ko ... 74,210.htm
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 384
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez maska13 » 3 gru 2013, o 18:16

a jeżeli mają mniej niż 12? a co jeszcze moż ebyć przyczyną ze paliwo w pompie jest ale na wtryski nie podaje?

[ Dodano: 2013-12-03, 17:52 ]
a jak przekręce stacyjkę to też 12v? bo mi pokazuje 0.2, 0.3 V

[ Dodano: 2013-12-06, 11:26 ]
co do tych elektro-zaworków to przewód był przerwany, ale już jest wszystko ok i się załączają.
PRZEBIERANIE NA OBROTACH też zostało zlikwidowane, a przyczyną były nowe szklanki(popychacze) firmy AJUSA, najprawdopodobniej nie domykały do końca zaworów, zostały zamontowane stare szklanki (sprawne) i problem znikł :) AAZ'ecik chodzi jak z fabryki :)
Avatar użytkownika
maska13
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 10:22
Lokalizacja: Lądek Zdrój

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości