Zmiana silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez irek1938 » 23 gru 2012, o 01:08

owszem jest wyciek ale nie możliwe ze tyle by uciekło po kropelce na 3h a jak by nawet tak było to zostawił by po sobie ślad na drodze czy nawet w garażu a tu nic
irek1938
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 22 gru 2012, o 23:42
Lokalizacja: Stalowa Wola

 

Postprzez Paweu » 23 gru 2012, o 01:10

Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4275
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez trollu » 23 gru 2012, o 01:25

co do przekładki to w takim wypadku na jedno wyjdzie czy AFT czy 2.0 bo tzreba wszystko przerzucić. co do wycieków to nie jest takie oczywiste że musi znaczyć teren. jak u mnie ciekło spod dekla rozrządu to śladów nie zostawiał a olej ubywał, za to bajorko się robiło na kolektorze dolotowym. jak rozszczelnił się czujniki oleju w podstawce filtra to wtedy było widać że znaczy teren i to ostro ale po przejechaniu 20km z bagnetu połowa ubywała
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez irek1938 » 23 gru 2012, o 01:26

jeżeli ja miał bym dać 900 zl za takie coś to dal bym bez wahania bo to auto jest już z tym silnikiem dosyć dynamiczne a wiadomo ze zawsze się chce winnej a przynajmniej w moim przypadku:)
irek1938
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 22 gru 2012, o 23:42
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez trollu » 23 gru 2012, o 01:42

nie wiem jak tam z AFT ale np 2.0 komplet na swapa za 1k to ciężko, do tego dolicz mechanika chyba że sam będziesz robił swapa
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Pawełgolfgreen » 23 gru 2012, o 12:28

jakbyś go jeszcze reanimował to remont pewnie od 1.500 zł. same panewki ok 500zł i pierścienie 400 zł.rozrząd 350 zł za same graty. ja tez miałem do wyboru wymiana silnika lub remont,postanowiłem reanimować tylko koszta troszkę wyższe były niż przesądziłem..... nie wiadomo na co się trafi......moja sąsiadka kupiła silnik z allegro za 2000 zł, po dwóch tygodni okazało się ze olej bierze, sprawa trafiła do sądu.... :lol: :lol:
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez irek1938 » 23 gru 2012, o 12:29

tak to wygląda http://imageshack.us/photo/my-images/26/dsc00029mb.jpg/ mój golfik krwawi z pod kolektora jakieś rady??
irek1938
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 22 gru 2012, o 23:42
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez Emiczka » 23 gru 2012, o 12:35

U mnie jak tak było to się okazało, że uszczelka spod pokrywy zaworów nie trzymała i rzygał olejem. Wymieniłam ją i płoki co mam spokój
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez irek1938 » 23 gru 2012, o 12:48

trzeba będzie pojeździć i poorientować się jakie koszty 1 i 2 opcji bo jak mam wyrzucić 1500zl na remonto to na pewno tego nie zrobię bo wtedy mi się to 100% nie opłaca... za silnik z osprzętem dam nawet 800zl + mam znajomych mechaników i sam tez coś już przy czymś takim dłubałem wiec póki co opcja 1 mi się nie opłaca
irek1938
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 22 gru 2012, o 23:42
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez Emiczka » 23 gru 2012, o 13:53

Kolego ja mam 1,6 ABU do remontu bo ledwo co żyje ale nie opłaca mi się bo właśnie koszt 1500 złotych.. Więc chce wrzucić inny silnik bo według mnie bardziej opłacalne. I teraz pytanie czy taki sam czy inny bo jak taki sam to tylko silnik bo resztę osprzętu pasuje a jak inny to wiadomo trzeba doliczyć koszty osprzętu. Ale chyba mimo wszystko bardziej opłaca się nowy silnik sprawdzony dokładnie, sprężanie i wszystko.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez Pawełgolfgreen » 23 gru 2012, o 14:02

no i doliczyć wymianę rozrzadu
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Emiczka » 23 gru 2012, o 14:07

No to wiadomo, że rozrząd też trzeba zrobić od razu. :)
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości