wymiana panewek czy silnika?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez lydzior » 9 kwi 2014, o 10:11

Jeśli ciśnienie ok, to może sygnał z altka gdzieś gubi, ale nie jestem pewien niech ktoś bardziej ogarnięty się wypowie ;)
Avatar użytkownika
lydzior
Czytacz
 
Posty: 148
Dołączył(a): 17 wrz 2010, o 20:54
Lokalizacja: toruń

 

Postprzez Golf Maniak » 12 kwi 2014, o 13:44

Ja bym spróbował zmienić olej na jakiś gęstszy :)
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez prezesik » 12 kwi 2014, o 21:34

Z tego co pamiętam to był w tym silniku już minerał, potem zmieniony na półsyntetyk. Na jednym, jak i na drugim czujnik dostawał głupawki...
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Golf Maniak » 12 kwi 2014, o 22:23

prezesik25 napisał(a):Z tego co pamiętam to był w tym silniku już minerał, potem zmieniony na półsyntetyk. Na jednym, jak i na drugim czujnik dostawał głupawki...


Zatem gdzieś umknął mi ten "szczegół" temat śledzę od początku.Zatem rzeczywiście zmiana oleju nic tu nie.
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez prezesik » 12 kwi 2014, o 23:48

Znajomy miał tak, że niełączył kabelek z wsuwką od czujnika i też mu piszczało. Wg mnie trzeba jeszcze sprawdzić połączenie kabelek-wsuwka.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez MiroGti » 15 kwi 2014, o 20:13

A nie prościej zmienić czujnik ciśnienia oleju ? skoro silnik nie wydobywa aż takich niepokojących objawów że pada :-(
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 15 kwi 2014, o 20:16

lub po prostu siada pompa oleju z topranu co zmieniłeś , nawet się nie ździwię . :zly: sprawdź ciśnienie oleju jak w porządku to trzeba dalej szukać :luka:
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez karol20101111 » 27 kwi 2014, o 22:42

Ja też się dorzuce do tematu by nie zakładać następnego
Pacjent 1,8 ADZ
objawy :
Przy ostrej jeździe 3,5-4,5 zapaliła się kontrolka oleju i brzęczyk po uspokojeniu jazdy i ostudzeniu silnika nic się negatywnego nie dzieje. Stuków brak jednak jak mechanik stwierdził przy ostatniej wizycie 2 tyg. temu że silnik głośno pracuje od chwili zapalenia kontrolki zrobione jakieś 100km i nic negatywnego się nie dzieje. Dodam , że olej świeży ok tyś kilometrów ma i jest to olej mineralny
Wiem , że nikt tu jasnowidzem nie jest i nie powie mi co dolega golfowi ale może przedstawicie swoje typy i orientacyjne koszty napraw.
karol20101111
Czytacz
 
Posty: 95
Dołączył(a): 28 sty 2013, o 11:09
Lokalizacja: Stefanków

Postprzez Gesiu_15 » 27 kwi 2014, o 22:48

karol20101111 napisał(a):Ja też się dorzuce do tematu by nie zakładać następnego
Pacjent 1,8 ADZ
objawy :
Przy ostrej jeździe 3,5-4,5 zapaliła się kontrolka oleju i brzęczyk po uspokojeniu jazdy i ostudzeniu silnika nic się negatywnego nie dzieje. Stuków brak jednak jak mechanik stwierdził przy ostatniej wizycie 2 tyg. temu że silnik głośno pracuje od chwili zapalenia kontrolki zrobione jakieś 100km i nic negatywnego się nie dzieje. Dodam , że olej świeży ok tyś kilometrów ma i jest to olej mineralny
Wiem , że nikt tu jasnowidzem nie jest i nie powie mi co dolega golfowi ale może przedstawicie swoje typy i orientacyjne koszty napraw.


sprawdź ciśnienie oleju , od tego zacznij . Może być że wsuwka się zsuneła lub kabel przerwany . Najlepiej zalać 10w40 niż minerałem :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez karol20101111 » 27 kwi 2014, o 22:49

ale silnik zrobił już z 200 tyś na minerale chyba teraz nie powinienem zmienić oleju na pólsyntetyk?
karol20101111
Czytacz
 
Posty: 95
Dołączył(a): 28 sty 2013, o 11:09
Lokalizacja: Stefanków

Postprzez tomek3815 » 27 kwi 2014, o 22:56

Jak wlejesz połówkę to może zacząć przeciekać tu i ówdzie, lepiej lej dalej ten minerał. A bierze olej?
tomek3815
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 25 sie 2013, o 15:21
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Gesiu_15 » 27 kwi 2014, o 22:57

ja tam i znajomi pomykamy na 10w40 , teraz leje Valvoline MAX LIFe i jestem mega zadowolony :ok:
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 12 gości