Wskaznik paliwa!

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Wskaźnik Tanku niedziała:(

Postprzez RangerDN » 4 kwi 2008, o 14:37

Witam
Wczoraj wymieniłem pompe paliwa... Pompa elgancko sprawnie śmiga lecz niechodzi mi czujnik od poziomu paliwa...:(:( (pływak)
I własnie do tego mam pytanie.. Moglem uszkodzic pływak przy wyciaganiu i zakładaniu go spowrotem?? Myslalem ze moze sie zawiesiła ale dolałem paliwa i dalej wskazuje ze mam w baku pusto... Kabelki od plywaka podpiąłem...
Prosze o pomoc
Pozdrawiam
RangerDN
Czytacz
 
Posty: 125
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 13:20
Lokalizacja: Jaworzno

Wskaźnik Tanku niedziała:(

 

Postprzez arek ryba » 4 kwi 2008, o 15:03

moze ci się pływak zawiesił??
unieś pływak [jak można tak zrobić] do góry włącz zapłon wtedy wskazówka powinna isc do góry. jak nie pójdzie to znaczy że z kabelkami coś masz nie tak.... 8-)
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez marko1967 » 4 kwi 2008, o 16:40

arek rybczyński napisał(a):moze ci się pływak zawiesił??
unieś pływak [jak można tak zrobić] do góry włącz zapłon wtedy wskazówka powinna isc do góry. jak nie pójdzie to znaczy że z kabelkami coś masz nie tak.... 8-)
moim zdaniem to co kolega napisał to prawda sam kiedyś zmieniałem pompe paliwa wątpie że uszkodziłeś pływach ale cuda się zdażają pozdrawiam ;-)
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez mietek » 4 kwi 2008, o 20:06

poprostu ci sie plywak utopil tak sie dzieje przy wymianie nieraz albo poprostu cos z kablem niedostaje moze sygnalu w jakim polozeniu jest plywak
mietek
Badacz tematu
 
Posty: 166
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 13:31
Lokalizacja: oldenburg

Postprzez RangerDN » 4 kwi 2008, o 23:18

Ok Dzięki... Jutro Jeżeli Pogoda Umnie Dopisze To Znowu To Rozkręce I Sprawdze Pływak... Mam Nadzieje Że Będzie OK :)
Pozdrawiam i dziekuje za rady:)
RangerDN
Czytacz
 
Posty: 125
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 13:20
Lokalizacja: Jaworzno

Wskaźnik paliwa

Postprzez Hellboy » 6 kwi 2008, o 02:25

Mam pytanko - jakie są objawy zepsutej pompy paliwa?

Zdaje mi się że gdy włacze zaplon to w okolicach baku powinienem słyszec jakby takie bzyczenie... A u mnie jest cisza.

A czy moze miec z tym zwiazek to że w aucie konczy sie paliwo zanim wskazówka wejdzie na pole rezerwy (przynajmniej sie zachowuje tak jak by sie konczylo). Czy to wina pływaka, pompy moze, czy czegoś innego?

I czy to że na chwile obecna auto pali mi 10-11 na 100km to moze miec cos z tym wspolnego? :-|

Z góry dziekuje za info.
Ostatnio edytowano 6 kwi 2008, o 14:13 przez Hellboy, łącznie edytowano 1 raz
Hellboy
Czytacz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 09:02
Lokalizacja: Poznań

Postprzez virus_wrona » 6 kwi 2008, o 02:33

Hellboy, to bzyczenie słuchać tylko w przypadku silników benzynowych, które mają elektryczną pompkę!!! U Ciebie w TD masz mechaniczną pompę paliwa, więc nic nie słychać. Co do tego spalania, to radze wymienić filtry paliwa i powietrza, a jeśli były niedawno wymieniane, to sprawdź wtryskiwacze, czy gdzieś nie leją.
Avatar użytkownika
virus_wrona
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 02:06
Lokalizacja: Niepołomice

Postprzez Hellboy » 6 kwi 2008, o 02:39

Aha, dzieki:) Poprzednio mialem VW Polo 1,3 w benzynie, stąd pewnie te przyzwyczajenie. Filtry powymieniam, czekam tylko na wypłate. No ale cuś mi sie wierzyc nie chce ze tylko z powodu filtrow tyle by palil:/

A co z tym wskaźnikiem paliwa? Czemu mi pokazuje za dużo?
Hellboy
Czytacz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 09:02
Lokalizacja: Poznań

Postprzez virus_wrona » 6 kwi 2008, o 20:57

Różne mogą być przyczyny tego spalania, więc zacznijmy od najprostszej ;). A co do tej wskazówki, to może ona się po prostu zawiesza zanim dojdzie do rezerwy (nic innego nie przychodzi mi do głowy).
Avatar użytkownika
virus_wrona
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 02:06
Lokalizacja: Niepołomice

Wskaznik od paliwa.

Postprzez domel0408 » 6 kwi 2008, o 23:56

Witam mam golfa 3 i maly problem. Wskaznik paliwa, na desce rozdzielczej nie wskazuje mi poziomu benzyny w baku tylko ciągle stoi ponad rezerwa na pierwszej białej kresce. Nawet jesli bak jest pusty wskaznik nie opada. Jeżeli ktoś wie co jest przyczyna prosze o pomoc. Z góry dziękuje
domel0408
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 6 kwi 2008, o 23:35
Lokalizacja: Przysucha

Postprzez Hellboy » 7 kwi 2008, o 01:08

A da sie ją jakoś "odwiesić"? ;-)

Zatrzymuje się dokladnie w tym miejscu:
Obrazek
Hellboy
Czytacz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 09:02
Lokalizacja: Poznań

Postprzez krzaku » 7 kwi 2008, o 07:17

jezeli wskazowka stoi w miejscu nie wazne czy masz zalane pol baku czy caly, albo nawet pusty to sprawdz czy plywak w baku sie nie zawiesil
Avatar użytkownika
krzaku
Badacz tematu
 
Posty: 288
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 13:45
Lokalizacja: Opole

Następna strona

- - - http://fleetcorp.pl/otwock/



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości