Moderator: Moderator
pstrzoda napisał(a):A co jak mam GTI i mi mało mocy??
VR6 albo ABF??

myślę że duzy spoler na klape i wloty na masce, to da ci jakies 30 KM:)a tak naprawdę to te gadzety to placebo co najwyzej...Pajdus napisał(a):Jak dodać trochę mocy?? lepiej stożek czy może sportowy filtr czy lepiej zacząć od wydechu??
a gdzie tę moc sprawdzasz że masz mało? lecac na bangów przez ten odcinek 2 km dziur??pstrzoda napisał(a):A co jak mam GTI i mi mało mocy??
VR6 albo ABF??

bez przerobek znacznych
bo tak naprawde kacac auto wolnossaka tak samo szybko padnie jak z turbo wiec chyba nie widze roznicy jezeli by sie auto nie krecilo caly czas na maxa to nie powinno nic sie stac . odrazu prosze o niewypowiadanie sie kolegoow co jada do wulkanizacji zeby zdjac koło . ok wiec co do tlokow jezeli bedzie sie pilnowac temp itp nic nie powinno sie stac zastosowanie chlodnicy oleju zwiekszy sie ilosc oleju + jego tem . wiec taki seryjny silnik 1,8 t ciekawe czym sie rozni
dajmy na to 1,8 90 km jednopunkt poniesiony o turbo łapnie niech 120km to dobry byl by wynik tylko czy to zadziala /PozdrawiamOpik napisał(a):A nie rzeźbienie w kale...
zawsze chcialem wsadzic sprobowac a pomysł wynikł do jednopunktu
zeby ciekawiej było a turbo to co trudnego 2 przewody olejowe kolektor na 8 srobek i rurki do ic i trybi mysle jeden wieczor z piwkiem i działa . ok ale dzieki za kazda odp
z duzym zapasem ok koledzy niedlugo zkompletuje sprzet i 1,8 stanie na turbie mam 2 silniki wiec bez lipy . jedno pytanie turbo od [code]enzyny czy od turba czytalem ze roznica jakas jest ale przecie ta sama zasada dzialaniadziałaja tak samo ale turbo od benzyniaka ładuje to 6-7tys rmp a disla 5tys rmpPtasiorSki napisał(a):na turbie mam 2 silniki wiec bez lipy . jedno pytanie turbo od [code]enzyny czy od turba czytalem ze roznica jakas jest ale przecie ta sama zasada dzialania

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości