Basior1997 napisał(a):od benzyniaka ładuje to 6-7tys rmp a disla 5tys rmp
nie bardzo.
do jakichś grubych projektów ładują wielkie turbo z ciężarówek i auto zaczyna jechać dopiero od 4-5k
przy doborze turbo w łapkę mapy turbiny i sprężarki, wzory i jazda, wyliczasz czy turbo podpasuje i kiedy będzie ładować
PtasiorSki napisał(a):ps. wyczytalem ze silniki 2e maily kute wały
no właśnie mnie to zastanawia, ja znowu miałem info że ADY był cały zakuty, w AGG zostały niby tłoki tylko kute.
PtasiorSki napisał(a):do jednopunktuzeby ciekawiej było
ciekawie będzie jak Ci tłoki popłyną bo za ubogo będzie
PtasiorSki napisał(a):turbo to co trudnego 2 przewody olejowe
w atmosferę chcesz je puścić? a gdzie spływ w misie? wspawanie tego żeby to miało ręce i nogi to nie tak chop na krowe i ciele. do tego wyjście na turbo tez musisz zrobić.
PtasiorSki napisał(a):kolektor na 8 srobek
widziałeś kiedyś kolektor wydechowy do wolnossaka i do turbo? trzeba spawać od podstaw, do tego downpipe, odetkać cały wydech itp itd.
kombinuj ale jak dla mnie bez sensu dla tych 150KM

zeby ciekawiej było
ok teraz temat regulowanie dawki turba chce na start cisnienie około 0,5b patrzylem blow offa z mozliwoscia sterowania upustu przy danym cisnieniu nigdy nie montowalem ale patrze ze zero filozofi dosc prosto