urwany rozrząd 2.0 kat

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

urwany rozrząd 2.0 kat

Postprzez kubaz3 » 8 sty 2012, o 23:28

witam jestem tu nowy i nie wiem czy dobrze trafiłem ale mam golfa z 95r z silnikiem 2.0 kat no i niestety urwał mi się rozrząd.. czy może mi ktoś powiedzieć czy jest to silnik"kolizyjny"??
dzięki z góry za jakiekolwiek info
kubaz3
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 8 sty 2012, o 23:22
Lokalizacja: Lublin

urwany rozrząd 2.0 kat

 

Postprzez PALUCH » 8 sty 2012, o 23:46

Kolego z tego co wiem to silnik jest bezkolizyjny ale na 100 nie jestem pewien.ale prosto to sprawdzisz.Kup nowy pasek,załóż na stare rolki i kluczem zakręć silnikiem tylko najpierw wykręć świece i będziesz miał jasną sytuacje.Tylko nie odpalaj go czasem i ustaw wszystko na cechy tak jak ma być.jak coś poszło to wyczujesz na kluczu.pozdro ;-)
Avatar użytkownika
PALUCH
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 16 gru 2011, o 21:07
Lokalizacja: KATOWICE

Postprzez kubaz3 » 8 sty 2012, o 23:54

dzięki wielkie za pomoc.od tego zaczne :-)
kubaz3
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 8 sty 2012, o 23:22
Lokalizacja: Lublin

Postprzez PALUCH » 9 sty 2012, o 00:11

Daj znać co z tym motorkiem.A tak nawiasem wbijaj na forum.Im nas więcej tym lepiej ;-)
Avatar użytkownika
PALUCH
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 16 gru 2011, o 21:07
Lokalizacja: KATOWICE

Postprzez trollu » 9 sty 2012, o 01:46

jeżeli '95 to przypuszczam że ADY
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... y#p5216237
chyba masz farta :->
daj znać co wyszło, jak jest bezkolizyjny to mogę spać spokojnie :lol: chociaż na rozrządzie jeszcze mogę trochę zrobić
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez PALUCH » 12 sty 2012, o 22:31

Kolego co z sercem Twojej machiny ??? ;-)
Avatar użytkownika
PALUCH
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 16 gru 2011, o 21:07
Lokalizacja: KATOWICE

Postprzez kubaz3 » 24 sty 2012, o 22:14

witam ponownie.odebrałem w piątek samochód od mechanika i okazało sie że silnik nie jest do końca bezkolizyjny.po założeniu nowego rozrządu był problem z odpaleniem.prawidłowe ciśnienie było tylko na jednym cylindrze a w sterowniku masa błędów.po ich usunięciu silnik zaskoczył i po przejechaniu ok 15 km na 3 cylindrach była już prawidłowa kompresja.mechanik polecił mi przejechać dłuższy dystans żeby sprawdzić czy na ostatnim cylindrze ustawią sie hydrozawory,jeśli nie, dopiero wtedy obejrzy głowice i zawory.niestety po przejechaniu 100 km nic sie nie poprawiło i odnosze wrażenie że nie pali na jeden gar bo do 2500 obr silnik bardzo szarpie a spaliny śmierdzą strasznie benzyną. samochód za kilka dni wraca do warsztatu.
kubaz3
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 8 sty 2012, o 23:22
Lokalizacja: Lublin

Postprzez trollu » 25 sty 2012, o 01:48

uu :-/
pisz co dalej się z golfem będzie działo i jak sprawa wygląda
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez nolan22 » 25 sty 2012, o 02:01

każde auto jest awaryjne ale silniki 2.0 8v nalezą do bardzo dobry ale tez czasami się psują :D
MOJE MK3

SPRZEDAM GOLFA GTI NA CZESCI CO POTRZEBA TO PISAC PW ALBO GG 21284534
Avatar użytkownika
nolan22
Ekspert
 
Posty: 1250
Dołączył(a): 4 sty 2011, o 13:19
Lokalizacja: wlkp/Śmigiel

Postprzez PALUCH » 25 sty 2012, o 15:32

Kolego nie przejmuj sie tym.Przynajmniej porobisz co trzeba i będziesz wiedział co masz.wszystko kiedyś nawala niestety. :-/
Avatar użytkownika
PALUCH
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 16 gru 2011, o 21:07
Lokalizacja: KATOWICE

Postprzez pablomed » 25 sty 2012, o 21:48

kubaz3 napisał(a):że silnik nie jest do końca bezkolizyjny
może i nie jest, tylko nie myśl że gdyby do kolizji doszło to kompresja by się sama naprawiła jak u ciebie, pewnie szklanki się podwiesiły temu problem ustąpił. W kazdym razie żadnej kolizji nie miałeś i dobrze, u mnie też do niej nie doszło jak urwał się klina na wale mocujący kółko rozrządu. Pomijając koniczność regeneracji końcówki wału nic innego złego się nie stało.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez kubaz3 » 5 lut 2012, o 14:28

to co muszę zrobić żeby była kompresja na tym jednym cylindrze??
kubaz3
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 8 sty 2012, o 23:22
Lokalizacja: Lublin

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 16 gości