szybko się nagrzewa na postoju a podczas jazdy 70 st

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez killah » 5 mar 2010, o 13:20

Elo i komu teraz wierzyć :D ja też jestem zwolennikiem że 90 stopni ma być bo i spalanie mniejsze i takie tam. ktoś mi powiedział że może mi się chłodzić tak dobrze silnik ze względu na to że mam klimę
killah
 

 

Postprzez damiano25 » 5 mar 2010, o 19:31

u mnie w 1,6 abu też podczas jazdy trzyma ok 70-73 stopnie .zmieniałem termostat dwa razy róznych marek i tak nic nie pomogło.ten typ chyba juz tak ma ,choc może sie myle ale jakby co autko chodzi bez zarzutu.
Avatar użytkownika
damiano25
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 30 wrz 2009, o 17:36
Lokalizacja: okolice ciechanowa

Postprzez krisss.79 » 5 mar 2010, o 20:10

Ja juz 2 razy zmienialem termostat,teraz mam ori vw termostat i czujnik i trasa do 6 km 80 C,powyżej 6km 84C i miasto 82-84 C ,Co ciekawe zalozylem licznik kolegi od golfa 1,6 96 rok i czy trasa czy miasto zawsze 90 C na liczniku :-D
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez PabloSBT » 5 mar 2010, o 20:21

to nie wina termostatu tylko licznik przekłamuje :) na vagu mi pokazuje 87 stopni a na liczniku mam 80 kiedys przed wymiana termostatu miałem 73 stopnie i tak trzymał a w korku temp rosła do 80 ( miałem wtedy termostat Wahler o temp otwarcia 82 stopnie teraz mam też wahlera tyle że temp otwarcia jest 87 stopni :) ) wiec to dla mnie normalne jeśli spalanie nie skacze i jest grzanie w środku to jest wszystko ok tylko licznik oszukuje :)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez Legionista » 5 mar 2010, o 22:23

u mnie podczas jazdy w trasie przy minusowej tem... max 80... a w mieście 90 92 .. najlepsze w tym ze komputer pokazuje 80. a na liczniku 70... ha..
norma
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez adrian5 » 6 mar 2010, o 14:23

killah napisał(a):Elo i komu teraz wierzyć :D ja też jestem zwolennikiem że 90 stopni ma być bo i spalanie mniejsze i takie tam. ktoś mi powiedział że może mi się chłodzić tak dobrze silnik ze względu na to że mam klimę

Ktoś ma poczucie humoru! A jak będziesz kupował termostat to firmy Wahler- oryginał też jest tej firmy.

[ Dodano: 2010-03-06, 13:28 ]
Ja mam oryginalny płyn VW G12 plus -czyli obecnie zalecany do Mk3 (bo G11 już wycofano) i z temperaturą jest wzorcowo u mnie. Rozgrzewa się stosunkowo szybko do 90 st. W samochodzie także szybko się robi ciepło gdy mam wł. ogrzewanie. I te 90 stopni jest utrzymane przez cały czas i nieważne jak bardzo by auto było wysilone, zawsze jest dokładnie 90 stopni.
Zamiast płynu G12 plus można stosować płyn firmy Pentosin- gdyż właśnie on był przy pierwszym montażu, ale pamiętam, że ten z salonu był i tak tani.
VW Golf, CL Europe, 1995r., 1.6 AEA, benzynowy.
adrian5
Czytacz
 
Posty: 145
Dołączył(a): 3 gru 2009, o 20:03
Lokalizacja: pomorskie

Postprzez GTI07 » 7 mar 2010, o 00:27

killah napisał(a):Elo i komu teraz wierzyć :D ja też jestem zwolennikiem że 90 stopni ma być bo i spalanie mniejsze i takie tam. ktoś mi powiedział że może mi się chłodzić tak dobrze silnik ze względu na to że mam klimę

Mi pali normalnie ok10litrów w mieście,a trasa 6 :-)
Pozdro
Zapraszam do mnie.Moje MKIII: http://www.golf3.pl/topics2/wszystko-za ... t20834.htm
Avatar użytkownika
GTI07
Badacz tematu
 
Posty: 304
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 13:58
Lokalizacja: Lubliniec

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości