Swap z 1,4 na 1,6AKS czy lepiej zwykły 1,6?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Grzesiek2507 » 4 mar 2015, o 19:54

Paweu, skrzynie? Hmmm fakt ze skrzynia jest juz inna, ale slupek nadal jest ten sam. Ja w czerwonym mialem podpiety slupek AEE do skrzyni i osprzetu z ABU. Skrzynia moglaby zostac. Co innego z wtryskiem, jak chcialby wielopunkt to juz trzeba swapowac elektronike z wiazka, chyba ze zapiac spowrotem jednopunkt ale tu juz roznicy w mocy nie poczuje.

Golf Maniak, akurat 1.8 90 kuca to zjadalem swoim AEE. I to nie raz, trafily sie bodajze 2 ABSy, jeden ADZ czy jak mu tam (wersja na USA) no i nie wspomne juz o jednej 75 konnej wersji ktora nie miala jakichkolwiek szans. Takze zdrowy AEE ma cos wiecej niz te 75 kuuunia, no i krotkie przelozenia robia swoje ;-)
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

 

Postprzez Paweu » 4 mar 2015, o 20:48

Grzesiek2507 napisał(a):Paweu, skrzynie? Hmmm fakt ze skrzynia jest juz inna, ale slupek nadal jest ten sam. Ja w czerwonym mialem podpiety slupek AEE do skrzyni i osprzetu z ABU.


no może ze skrzynią się zagalopowałem. Bo Aee ma wszakże rozrusznik z tyłu. Tak więc to odszczekuję. Co nie zmienia faktu że to AKS/AFT nie siądzie.

Grzesiek2507 napisał(a):Takze zdrowy AEE ma cos wiecej niz te 75 kuuunia, no i krotkie przelozenia robia swoje


Czuć to w 6n. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4275
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Golf Maniak » 4 mar 2015, o 23:49

Paweu napisał(a):
Grzesiek2507 napisał(a):Takze zdrowy AEE ma cos wiecej niz te 75 kuuunia, no i krotkie przelozenia robia swoje


Czuć to w 6n. ;-)


Tylko buda 6n jest trochę lżejsza od gofra :) w tym modelu silnik 1,4 już się super odpycha :)
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Thorsten » 5 mar 2015, o 09:52

Golf Maniak, masa własna polo 6n zaczyna się od 910kg. Fakt, 100kg mniej niż golf czyli w sumie jedna osoba z bagażem.

Nie mniej jednak jestem zdania że zadbany silnik aee ma swoją katalogową moc i nawet troszkę więcej. Wiadomo że część tych silników miała lekkie inne ciężkie życie. Zresztą nie ważne ile jest kucy jak kierowca potrafi jedynie wcisnąć pedał na prostej i tylko do zmiany biegu bo w tedy zaczynają się problemy i zmienia biegi wolno jak ślimak. To na nic ta moc.

Ktoś wspomniał że jak robić swap to na coś większego, wiadomo. Jeśli mamy budżet, czas i wiedzę to w pełni jestem za pomysłem pakowania czegoś większego.

my tu gadamy a kolega co założył wątek gdzieś odpadł i nie wiadomo w jakim kierunku idzie... zresztą spór o aee też jest ciekawy :lol:

Paweu napisał(a):Bo Aee ma wszakże rozrusznik z tyłu

yyy.. z przodu, rozrusznik aee ma z przodu.
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Grzesiek2507 » 6 mar 2015, o 01:07

Paweu no wlasnie, ori AEE ma rozrusznik z przodu. Macalem AEA, ktory byl juz na nowej, malej skrzyni z rozrusznikiem z przodu.

Ja mialem zielenine prosto z niemcowni, przepustnica i reszta byla w pieknym stanie, 100% sprawne i jezdzilo naprawde pieknie jak na te pojemnosc. Jak to juz ktos kiedys powiedzial, AEE ze zdrowa przepustnica i reszta elektroniki naprawde daje rade.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez Paweu » 6 mar 2015, o 17:30

Ale się zamotasupłałem... xD Sugerowałem się numerami silnika w Karcie Pojazdu... :wstyd:

Tak więc zanim dokładnie przerobie to auto... Mam pewnie jakąś hybrydę pod maską xD Coś na wielopunkcie sprzężone z bardzo krótką skrzynią ( 90km/h przy 3k rpm) z rozrusznikiem z tyłu .

Wybaczcie panowie. :hyhy:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4275
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości