silnik krokowy

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez rafal9119 » 27 paź 2011, o 18:45

czyli co z tym ssaniem. co i gdzie szukac. bylem dzis u znajomego elektr. i mowi ze jak adaptacje zrobi to zaraz sie resetuje.i komp na starych parametrach chodzi i reset kompa nic nie daje.mieliscie kiedys takie problemy??
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

 

Postprzez pablomed » 28 paź 2011, o 12:04

rafal9119, zajrzyj jeszcze na forum http://forum.vwgolf.pl/ w niektórych silnikach nie starczy adaptacja przepustnicy tylko wgranie nastaw podstawowych jest potrzebne, nie siedzę sam w tym ale pod tym kątem szukaj
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez rafal9119 » 28 paź 2011, o 18:24

byly robione i nastawy podstawowe i dalej nic chyba musze kupic druga przepustnice i dalej probowac
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez lantos » 5 gru 2011, o 21:39

Podepne się bo znaleźć nie moge. Gdzie jest silniczek krokowy w silniku 2.0 ADY ?? Silnik po dojechAniu do skrzyzowania gasnie nie zawsaze ale ostatnio coraz czesciej, nie ma roznicy czy na lpg czy na benzynie.
lantos
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 31 paź 2010, o 22:57
Lokalizacja: Łowicz

Postprzez trollu » 6 gru 2011, o 00:03

za przepustnicą. jak się nachylisz nad silnikiem to z tyłu przepustnicy masz czarną klapkę-tam siedzi nastawnik. jak padł - wymiana całej przepustnicy z tego co wiem, nie da się go samego wymienić
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez lantos » 6 gru 2011, o 11:05

czyli tutaj przy kolektorze ssacym?? całą trzeba?;/ chyba kosztowne to bedzie
lantos
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 31 paź 2010, o 22:57
Lokalizacja: Łowicz

Postprzez trollu » 7 gru 2011, o 00:53

lantos napisał(a):czyli tutaj przy kolektorze ssacym?? całą trzeba?;/ chyba kosztowne to bedzie

tak, tam gdzie dochodzi linka. przepustnica jest przykręcona do kolektora. poszukaj fot na necie albo zajrzyj pod maskę ;-)
z tego co kiedyś wyczytałem i o ile dobrze pamiętam to niestety jak padnie nastawnik to cała przepustnica kwalifikuje sie do wymiany.
tu masz przykładową http://allegro.pl/przepustnica-vw-golf- ... 11803.html
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez lantos » 7 gru 2011, o 10:09

Ok dzięki. :)
Byłem wczoraj na kompie i wyszło że sonda jest walnięta, przy okazji ustawili mi zapłon. jest różnicy trochę :). Ale nadal lekko falują obroty, a jakby umyć dokładnie tą przepustnice?? może coś by pomogło? bo po wymianie trzeba na kompa chyba jechać zeby nastawnik się wyregulował tak??
lantos
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 31 paź 2010, o 22:57
Lokalizacja: Łowicz

Postprzez trollu » 7 gru 2011, o 19:25

lantos napisał(a):przy okazji ustawili mi zapłon.

jak niby? u nas nie ustawia się zapłonu jak np w 1.8, nie pokręcisz aparatem zapłonowym, chyba ze miałeś ogólnie wałek źle ustawiony.
lantos napisał(a):a jakby umyć dokładnie tą przepustnice??

ja bym spróbował wyczyścić, później zrobić adaptację, może coś pomoże. o kalibracji poczytaj na forum, VAGa najlepiej kup sobie na alledrogo, ja kupiłem za 30zł kabel i hula. chyba że masz podpięcie za free ;-)
tutaj masz coś o adaptacji
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... stnicy+akl
http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id=9
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez lantos » 8 gru 2011, o 14:00

ustawil caly aparat zaplonowy na znaki przy palcu rozdzielacza, potem na wale. pozniej w komputer wchodzil i tam cos zmieniało sie i troche jest poprawa.
Oki :) dzięki pewnie sie przyda ;) a duzo jest roboty z wyjeciem tej przepustnicy?? czasowo??
lantos
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 31 paź 2010, o 22:57
Lokalizacja: Łowicz

Postprzez trollu » 8 gru 2011, o 15:07

duzo jest roboty z wyjeciem tej przepustnicy?? czasowo??

tego to ja nie wiem, nie robiłem ale chyba nie, odpinasz rurę dolotową, linkę, wtyczkę, później 4 śruby od kolektora i przepustnica luźna
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 13 gości