gdzie dobrze i w miare tanio a jeszcze pytanko co wymienic jeszcze dodatkowo zeby dojechac zawsze tam gdzie sie zmierza???? Jakie czesci zuzywaja sie najczesciej???Moderator: Moderator


Poziom płynu chłodniczego z tego co pamietam sprawdzałem zawsze na ciepłym silniku wiec normalne ze jak jest zimny to plynu w zbiorniczku bedzie troszke mniej. Ostatnio patrzyłem wlasnie na zimnym i było mniej ale kiedy sie zagrzał to ilosc plynu jest w normie. Gdzies czytełem tez ze za podwyzszony poziom oleju moze odpowiadac nieszczelna uszczelka pod filtrem oleju co skutkuje tym,ze jesli auto troche postoi to olej splywa z filtra do miski i poziom sie podwyzsza. Ja poziom oleju zawsze sprawdzalem na zimnym silniku przed wyjazdem gdzies na przykład. Mozliwe ze to jest przyczyna. 
Lucas napisał(a):jesli auto troche postoi to olej splywa z filtra do miski
mani51 napisał(a):moja teza na temat tego poziomu oleju jest taka że było za dużo wlane podczas wymiany. Powinno sie robić tak że nalewasz oleju do maksymalnego poziomu i odpalasz silnik żeby olej napełnił filtr czyli chwila moment a później gasisz silnik czekasz minimum 10 min, sprawdzasz poziom i w razie czego uzupełniasz i może było tak że za krótko odczekałeś po zgaszeniu i nie cały olej słynął do miski tym bardziej że był zimny więc wydawało Ci się że jest mało i dolałeś do połowy..
Przypomniałem sobie wlaśnie dokladnie - kiedy koles w serwisie wlał olej, odpaliłem auto, zgasiłem i praktycznie od razu sprawdził poziom oleju. Czyli pewnie nie potrzebnie sie przejmowałem. Mani51 dzieki za pomoc. Punkcik dla Ciebie 
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości