Przerywanie i gasnięcie silnik 1.8 75km 92r

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Przerywanie i gasnięcie silnik 1.8 75km 92r

Postprzez piotrek19902008 » 3 maja 2014, o 15:07

witam mam golfa 3 z silnikiem 1.8 75km 92r po rozgrzaniu do 70 80 stopni samochód przerywa dusi sie aż gaśnie co to może być po odczekaniu parenastu minut odpale ale nadal przerywa i sie dusi,co mu jest?przewody świece są ok iskra jest paliwo tez.
piotrek19902008
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 18 lut 2012, o 16:17
Lokalizacja: Zambrów

Przerywanie i gasnięcie silnik 1.8 75km 92r

 

Postprzez prezesik » 4 maja 2014, o 02:57

Jak stwierdziłeś, że świece i przewody są ok?
A jak się ma reszta układu zapłonowego, tj. kopułka, palec, jak dawno temu było wszystko wymieniane na nowe?
Ostatecznie czujnik temperatury do bani.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez piotrek19902008 » 4 maja 2014, o 09:18

prezesik25 napisał(a):Jak stwierdziłeś, że świece i przewody są ok?
A jak się ma reszta układu zapłonowego, tj. kopułka, palec, jak dawno temu było wszystko wymieniane na nowe?
Ostatecznie czujnik temperatury do bani.

Przewody mam dobre nie mają przebicia świece mają kolor kakaowy czyli ok,kopułka i palec zmieniane ok pół roku temu,razem z przewodami i swiecami.
piotrek19902008
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 18 lut 2012, o 16:17
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez łukasz1983 » 4 maja 2014, o 09:34

piotrek19902008, Reset Ecu robiłeś?
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez piotrek19902008 » 4 maja 2014, o 09:58

łukasz1983 napisał(a):piotrek19902008, Reset Ecu robiłeś?
no nie robiłem,ale po co miałbym to robić i co to mi da przeciez przed wymianą cześci było ok nic sie nie działo.

[ Dodano: 2014-05-04, 09:01 ]
łukasz1983 napisał(a):piotrek19902008, Reset Ecu robiłeś?
dodam jeszcze że golfik jest mało uzytkowany dosłownie ok 10 km tygodniowo.
piotrek19902008
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 18 lut 2012, o 16:17
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez łukasz1983 » 4 maja 2014, o 10:40

piotrek19902008 napisał(a):
no nie robiłem,ale po co miałbym to robić i co to mi da
Reset ma na celu skasować błędy i ,,nauczyć'' kompa nowych ustawień.

piotrek19902008 napisał(a):przed wymianą cześci było ok nic sie nie działo.
Przed wymianą jakich części,bo o tym nic nie pisałeś.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez piotrek19902008 » 5 maja 2014, o 19:15

łukasz1983 napisał(a):
piotrek19902008 napisał(a):
no nie robiłem,ale po co miałbym to robić i co to mi da
Reset ma na celu skasować błędy i ,,nauczyć'' kompa nowych ustawień.

piotrek19902008 napisał(a):przed wymianą cześci było ok nic sie nie działo.
Przed wymianą jakich części,bo o tym nic nie pisałeś.
wymieniałem: kable świece,kopułkę,palec, i co musze resetować kompa?i dlatego mi auto gaśnie nie sądze.
piotrek19902008
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 18 lut 2012, o 16:17
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez Paweu » 5 maja 2014, o 19:21

piotrek19902008, wykluczyłeś wadliwe działanie czujnika temp. o którym wspomniał prezesik25 ?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez piotrek19902008 » 5 maja 2014, o 19:33

Paweu napisał(a):piotrek19902008, wykluczyłeś wadliwe działanie czujnika temp. o którym wspomniał prezesik25 ?
no nie wykluczyłem tego jeszcze ale jest jedno pytanie,czunik temperatury to ten na trójniku z 6 pinami czy ten w chłodnicy??

[ Dodano: 2014-05-05, 18:34 ]
Paweu napisał(a):piotrek19902008, wykluczyłeś wadliwe działanie czujnika temp. o którym wspomniał prezesik25 ?
gdy odłączam ten na trójniku wody obroty wzrastają,ale auto dalej przerywa aż w koncu gaśnie.
piotrek19902008
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 18 lut 2012, o 16:17
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez fuqet1 » 5 maja 2014, o 20:32

a czy nikomu z kolegów nie przyszło do głowy że cewka może już dawać oznaki wysiadki !!
Avatar użytkownika
fuqet1
Badacz tematu
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 21:41
Lokalizacja: Przasnysz
Rocznik: 94
Silnik: 1400 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez piotrek19902008 » 5 maja 2014, o 21:18

fuqet1 napisał(a):a czy nikomu z kolegów nie przyszło do głowy że cewka może już dawać oznaki wysiadki !!
gdyby cewka dawała oznaki wysiadki to wogóle by nie chodził a on chodzi tylko po przejechaniu ok 10 15 km albo rozgrzaniu do 80 stopni zaczyna przerywać i gasnąć.cewka raczej jakby padła to wogóle by nie kręcił.
piotrek19902008
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 18 lut 2012, o 16:17
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez fuqet1 » 5 maja 2014, o 21:47

piotrek19902008 napisał(a):cewka raczej jakby padła to wogóle by nie kręcił.

no nie zawsze tak jest . Czasmi jak padnie cewka to nie pali wogole . Ja miałem taki przypadek że cewka pokazywała swoje słabości i właśnie przerywał w czasie jazdy przygasał , pali z 2 albo 3 garów i tym podobne
Avatar użytkownika
fuqet1
Badacz tematu
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 21:41
Lokalizacja: Przasnysz
Rocznik: 94
Silnik: 1400 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości