Przerywanie i gasnięcie silnik 1.8 75km 92r

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez piotrek19902008 » 6 maja 2014, o 06:51

fuqet1 napisał(a):
piotrek19902008 napisał(a):cewka raczej jakby padła to wogóle by nie kręcił.

no nie zawsze tak jest . Czasmi jak padnie cewka to nie pali wogole . Ja miałem taki przypadek że cewka pokazywała swoje słabości i właśnie przerywał w czasie jazdy przygasał , pali z 2 albo 3 garów i tym podobne
no dobra,dzisiaj spróbuje zrobic ten reset kompa,wczoraj zostawiłem na noc odpietą klemę zobaczymy co bedzie.
piotrek19902008
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 18 lut 2012, o 16:17
Lokalizacja: Zambrów

 

Postprzez łukasz1983 » 6 maja 2014, o 14:43

piotrek19902008, Sprawdź tą cewkę,najlepiej podmień od jakiegoś znajomego,bo faktycznie jak cewka kończy żywot,to nawala po rozgrzaniu się.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez piotrek19902008 » 12 maja 2014, o 19:56

łukasz1983 napisał(a):piotrek19902008, Sprawdź tą cewkę,najlepiej podmień od jakiegoś znajomego,bo faktycznie jak cewka kończy żywot,to nawala po rozgrzaniu się.
wracam do tematu no nie wiem właśnie kurde dzisiaj jechałem do roboty specjalnie golfina pojechałem zajechałem na cpn zatankowałem smigał jak marzenie az tu nagle przerywa i strzela jak z karabinu z tłumika:(co mu jest???a ma może ktos sposób jak sprawdzić czy cewka jest dobra??bo nie mam możliwości podmiany:(
piotrek19902008
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 18 lut 2012, o 16:17
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez łukasz1983 » 12 maja 2014, o 22:56

piotrek19902008, Cewkę najlepiej sprawdzić na podmiankę.Oczywiście można sprawdzić oporność uzwojenia,ale to nie zawszę daje odpowiedź,czy cewka jest ok.Cewka na uzwojeniu pierwotnym ma mieć opór od 0,5 do 1,2 ohma,na wtórnym od 3 do 4 kilo ohma.
Jedź na jaki szrot i ugadaj się z goście,że weźmiesz cewkę na próbę,jak będzie ok to ją kupisz,jak nie to oddasz.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez piotrek19902008 » 13 maja 2014, o 18:21

zabrałem sie za sprawdzanie ponowne układu zapłonowego i szok na kopułce jest ten dzyndzel co styka sie z palcem i był połamany,zmieniłem kopułkę na starą i szok rozgrzewa sie do 80 stopni i chodzi nie wierzę kurde ale nie jestem do konca taki szczęśliwy bo przerywa dalej chodzi czasami na 3 cylindrach ale nie gasnie.
piotrek19902008
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 18 lut 2012, o 16:17
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez łukasz1983 » 13 maja 2014, o 22:40

piotrek19902008, Kup nową kopułkę,jak nie pomoże to cewka na podmiankę.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 14 maja 2014, o 14:45

Mi jak sttzekal to cewka mowila dosc przy gwałtownym dodaniu gazu miała przebicie koło fajki od kabla co laczy sie z kopulka zobacz w nocy pod maska zagrzej go jak zwykle i pogazuj obserwuj cewke w momencie jak przerywa jak ma przebicie będzie widac fajerwerki ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości