Moderator: Moderator

) silnik wygląda na zdrowy, oleju nie bierze, tzn tak mało, że nie muszę dolewać od wymiany do wymiany. Z większych problemów to musiałem zmienić uszczelkę pod głowicą ale to przez własną nieuwagę bo źle założyłem wąż po zmianie termostatu i spadł w czasie jazdy i silik złapał temperaturę a za niedługo padła uszczelka, ale w sumie wyszło na dobre bo zrobiłem regenerację głowicy bo wcześniej brał olej prze nieszczelne uszczelniacze zaworów. No i nieszczęsna skrzynia którą załatwiłem wlewając zły olej. A tak poza tym to zmieniam olej, filtry, klocki i szczęki a ostatnio kable, kopułkę i palec oraz świece, tankuję i jeżdżę i tak już dwa lata, na wiosnę trochę muszę zaprawek porobić bo to przecież 93r więc nie ma się co dziwić - kuzyn swoją astrę z 94r już dwa razy do malowania oddawał w ciągu ostatnich dwóch lat
za to brat ma golfa MK2 i jego blachy wyglądają jakby był młodszy od mojego
- on ma przejechane coś ponad 250 000 i jeszcze się nie zanosi na emeryturę mani51 napisał(a):kuzyn swoją astrę z 94r już dwa razy do malowania oddawał w ciągu ostatnich dwóch lat

BORYSKA napisał(a):poza drobnym odpryskiem pod tylną szybą
klapy to pieta achillesae-piotrek napisał(a):...a ja mam takie pytanie jak wam się sprawują bryki z taką liczba nabitych kilometrów?Często się psują?
Może to i dobrze bo zaczynaliśmy myslec o manipulowaniu przebiegiem a to niezbyt zgodne z prawem.Oczywiście nie posądzam nikogo o takie manipulacje ale wiecie Koledzy...nie tylko my czytamy Forum
tylko materiały eksploatacyjne i naturalne zuzycie żadnych dziwnych i niespodziewanych awarii nie miałem.![cwaniak ;]](https://www.golf3.pl/images/smilies/cwaniak.gif)

raf.sie napisał(a):u mnie znikł napis TOTAL ale licznik się nie wyzerował tylko daje dalej


K@mil napisał(a):znika Total, licznik kreci sie od 0 (bez napisu)
![cwaniak ;]](https://www.golf3.pl/images/smilies/cwaniak.gif)
Moje niedopatrzenie



Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości