Problem z odpaleniem

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problem z odpaleniem

Postprzez KonMan » 28 sty 2014, o 22:03

Witam.
Po pierwsze to nie wiem gdzie mam taki temat napisać, jak coś to proszę o przeniesienie :)

Gdy go odpalam na gazie czy na paliwie z rana to odpala na "dotyk" gdy go za 5 min zgaszę to już nie mogę go odpalić (zależy od pory roku) jak jest zima to nie odpali, akumulator sie rozładuje, gdy jest lato to za 3 - 5 razem odpali.

Gdy go odpalam na gazie czy na paliwie z rana odpala na " dotyk" gdy PRZEJADĘ co najmniej 5 km to za drugim razem odpala znowu odpala na dotyk.

Co moze być do wymiany czy do zrobienia ? Jeszcze dodam ze gdy go odpalam np na gazie to sam się przełącza na paliwo zaczyna sie dusić i gaśnie.

Pozdrawiam.
KonMan
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 18 paź 2013, o 12:16
Lokalizacja: Ostrołęka

Problem z odpaleniem

 

Postprzez pietrasiak2 » 28 sty 2014, o 23:47

Zacznij od resetu ECU powinno przejść mu , a i w instalce LPG posprawdzaj wszystkie kabelki , luty w szczególności minusowe :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez KonMan » 29 sty 2014, o 09:25

tzn zdjąć klemy na pare min ?

a jak bym odłączył ten kabelek od akumulatora co odpowiada LPG to by pomogło ?
KonMan
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 18 paź 2013, o 12:16
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez Gesiu_15 » 29 sty 2014, o 09:58

Wystarczy na 15min klema + z aku... pozniej odpalasz auto i niech chwile pochodzi na jałowym :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 29 sty 2014, o 11:47

KonMan, LPG skrapla się w niedogrzanym parowniku i dolocie i kiedy ponownie uruchamiasz to mieszanka robi się nieodpowiednia. Reset tu nic nieda. Na taką dolegliwość pomaga cześciowo regeneracja lub wymiana reduktora jeśli stary, mała poprawka regulacji i przede wszystkim unikanie przełączania na LPG jeśli masz zamiar gasić niedogrzany silnik i zapalać ponownie.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez KonMan » 29 sty 2014, o 12:52

ale to sie dzieje na paliwie i gazie
Posiadam na sprzedaż części do mk3 w tym jasne i rarytasy ! Pisać !
KonMan
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 18 paź 2013, o 12:16
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez MiroGti » 30 sty 2014, o 22:15

podmień czujnik temperatury silnika ,bo może być tak że cały czas mu podaje dawkę na ssaniu i jak się trochę zagrzeje to podaje za dużo paliwa i stąd problem po prostu go będzie zalewać ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez KonMan » 30 sty 2014, o 22:21

ja jestem trochę zielony wiec nie wiem co mówisz :) na liczniku mi temperatury nie pokazuje bo mam to własnie do wymiany, wiec nie wiem czy o to Ci chodzi
Posiadam na sprzedaż części do mk3 w tym jasne i rarytasy ! Pisać !
KonMan
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 18 paź 2013, o 12:16
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez MiroGti » 31 sty 2014, o 17:31

KonMan napisał(a): na liczniku mi temperatury nie pokazuje bo mam to własnie do wymiany

właśnie o nim mówie bo jeśli on jest 4 pinowy to on ma też za zadanie ustalanie dawki na zimnym silniku

Obrazek
chodzi mi o ten na króćcu czujnik do którego jest podłączony wąż do chłodnicy
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez KonMan » 5 lut 2014, o 13:57

Dziękuje.
Wymieniony czujnik temperatury silnika i śmiga jak dziki osioł :)

Temat do zamknięcia.
Posiadam na sprzedaż części do mk3 w tym jasne i rarytasy ! Pisać !
KonMan
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 18 paź 2013, o 12:16
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez MiroGti » 5 lut 2014, o 14:27

KonMan napisał(a):Dziękuje.
Wymieniony czujnik temperatury silnika i śmiga jak dziki osioł :)

Temat do zamknięcia.

to fajnie że kolejny vw uzdrowiony pozdrawiam :-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez 4thelement » 7 lut 2014, o 13:15

to i ja się podłącze to tematu
mianowicie - zdarza się tak u mnie że po nocnym postoju (i tylko nocnym) z rana nie mogę odpalić gofra, kręce na 3 razy tak ze 20s aż w końcu powoli załapie....sytuacja ta niestety nie powtarza się po postoju w ciągu dnia gdzie auto też spokojnie stoi 8-10h i wtedy odpalanie idzie jak w nówka sztuce :)

nie jest ten problem związany z temp.zewnętrzną bo to zauważyłem - po prostu nie ma reguły, jest poranek że pali od strzała, a jest poranek gdzie trzeba kręcić i kręcić...
vag błędów nie wskazuje

i teraz zagwozdka, czy może to być problem z w/w czujnikiem temp.silnika?
czy po prostu już czas na przewody, świece....bo tak naprawdę to nie wiem ile świece mają nalatane....na przewodach przebicia nie ma bo sprawdzałem...

ktoś coś doradzi?
4thelement
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 7 lut 2014, o 13:09
Lokalizacja: BB

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 10 gości