Problem z odpaleniem

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez trojeczkaGT » 7 lut 2014, o 13:22

czy po prostu już czas na przewody, świece....bo tak naprawdę to nie wiem ile świece mają nalatane....na przewodach przebicia nie ma bo sprawdzałem...
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1744
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez 4thelement » 7 lut 2014, o 15:05

zatem skoro już nadszedł ten czas...to jakie przewody warto założyć a jakich się wystrzegać...
4thelement
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 7 lut 2014, o 13:09
Lokalizacja: BB

Postprzez trojeczkaGT » 7 lut 2014, o 18:26

powiem tak jezeli masz zwykle auto ot golfa do jazdy od A do B to takie wystarcza

http://allegro.pl/przewody-zaplonowe-po ... 66789.html

wiadomo mozna kupowac beru boscha ale sa drogie i trzeba przyznac ze czasem nie warto ;p

grunt by wymieniac co pewien okres kable kopulke i palec rozdzielacza na nowe bo te elementy sa tak wazne ze nie mozna przeskoczyc tego.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1744
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 9 lut 2014, o 22:04

Jesli problem występuje po dluzszym postoju to moze filtr paliwa juz zapchany i ma problem z nabiciem paliwa ? Sprobuj bez zapalania rano przekrecic pare razy kluczyk w pozycje zaplonu tak zeby było slychac ze nabilo paliwa i rzekaznik rozlaczyl i potem zapal czy nie bedzie różnicy ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez 4thelement » 10 lut 2014, o 23:03

Miro, nie podziałało to, cóż pozostaje mi wymiana filtru paliwa, świec i kabli, zobaczymy czy pomoże, jesli nie to będzie wymiana kopułki, palca a na sam koniec zobaczy się na czujnik temp.

edit....
dziś auto z rana miało problem z odpaleniem, czuć było zapach benzyny więc wykluczyłem problem z zasileniem silnika w PB....po kilkukrotnym kręceniu odpalił tak jakby się nie chciało....

podjechałem do sklepu po świece i kable, ujechałem jakieś 500m i po wjechaniu w niewielką kałużę silnik zdechł....po 10 minutach odpalił, dojechałem do domu bez problemu jakiegoś większego...wymieniłem świece i kable, kultura silnika się znacząco poprawiła, ale zdarzyło się mu 2 x zgasnąć....na wolnych obrotach...obstawiam cewkę jakby co....ale zobaczę jak będzie jutro rano odpalał
4thelement
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 7 lut 2014, o 13:09
Lokalizacja: BB

Postprzez MiroGti » 12 lut 2014, o 22:18

Wyglada mi to ze brak czasem iskry zobacz czy jak nie pali wes albo wykrec swiece i da ja do bloku z kablem i czy jest iskra w tedy jak nie pali bo jesli nie bedzie to albo cewkw albo czujnik hala w aparacie sie konczy moze wtyczka do aparatu nie łączy przepatrz dobrze pewnie cos niedlugo padnie ze wogule nie zapali ale to moze jeszcze czasem potrwac najpierw sprawdz ta iskre czy jest jak nie pali i daj znac
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez 4thelement » 13 lut 2014, o 16:19

Miro, właśnie dziś poczytałem sobie trochę o tym czujniku Halla i objawy są identyczne jak u mnie, dodam jeszcze do tego wszystkiego to o czym zapomniałem dodać wcześniej, mianowicie cała ta akcję z odpalaniem mogę powiązać z tym że dzień wcześniej rozbierałem aparat zapłonowy aby wyczyścić styki i delikatnie podregulować zapłon, po wszystkim spsikałem wszystko wodą w celu sprawdzenia przebicia, następnego ranka już był problem z zapaleniem którego wcześniej nie było....więc albo to zbieg okoliczności albo coś popsułem.
Na noc wstawiam auto do garażu, ściągnę kopułkę, sprawdzę połączenie Halla na kostce czy tam coś się nie poluzowało, spsikam kontaktem wszystko w cholerę i zrobię sobie dostęp do świec aby jutro z rana w przypadku wystąpienia problemu zerknąć czy świece suche czy mokre, czy iskra jest.....
4thelement
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 7 lut 2014, o 13:09
Lokalizacja: BB

Postprzez MiroGti » 13 lut 2014, o 18:47

No to działaj pewnie to hala wariuje bo on daje iskre na swiece a jak nie pali to zobacz czy z cewki do kopulki dochodzi iskra i jak tak to czeka cie wyciaganie aparatu zeby halla zdemontować ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez 4thelement » 13 lut 2014, o 20:51

miro takie głupie pytanie...jak sprawdzić czy z cewki idzie iskra?
4thelement
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 7 lut 2014, o 13:09
Lokalizacja: BB

Postprzez MiroGti » 13 lut 2014, o 22:22

Podmien któryś kabel od swiec i wepnij do cewki na drugim koncu swieca i powinno iskrzyc jak polozysz na silniku swiece ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez 4thelement » 14 lut 2014, o 08:42

MiroGti, jakie to oczywiste było, chyba jakiegoś zaślepienia dostałem ;)


tymczasem przełom w sprawie Gofra.....auto po wczorajszych zabiegach odpaliło dziś bez gadania....znaczy się że rano gdzieś zawsze gubił się kontakt na halu....dzięki za pomoc w rozwiązaniu problemu i mam nadzieję że na dłuższy czas jest spokój
4thelement
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 7 lut 2014, o 13:09
Lokalizacja: BB

Postprzez MiroGti » 14 lut 2014, o 09:57

To fajnie ze uzdrowiony szerokosci i bezawaryjnosci ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości