Witajcie.
Od pewnego czasu w moim golfiku zaczyna się coś dziać złego.
Po dłuższym postoju przy pierwszym odpaleniu silnik źle pracuje tzn. przy dodawaniu gazu silnik tak jakby się dławił (słychać na filmie), silnik cały się trzęsie, po prostu nierówna praca silnika. Moje podejrzenia na początku padło na świece zapłonowe i kable ale gdy zostały wymienione (kable i świece firmy NGK) problem nie zniknął.
Nie znam się zbytnio na silnikach ale myślę, że na początku 1 gar nie pali. Po jakiś 1-2 minutach gdy silnik sobie pochodzi problem znika.
Filmik
Liczę na waszą pomoc. POZDRAWIAM
Moderator: Moderator
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Problem na zimnym silniku
Ostatnio edytowano 17 mar 2013, o 13:35 przez freszpl, łącznie edytowano 1 raz
- freszpl
- Berbeć
Właśnie przymierzam się do sprawdzenia stanu kopułki i palca, ale zastanawia mnie fakt, że jeżeli te elementy są w złym stanie to dlaczego problem występuje tylko na początku pracy silnika a później ustępuje? Pozdrawiam
- freszpl
- Berbeć
NGK nie ma dobrej opinii. Jeżeli świece NGK to tylko te z japoni, sa jeszcze francuskie ale straszny kibel podobno. O kablach tez średnie opinie czytałem. Polecam Beru.
Jeżeli jest wilgoć to musi ona odparować i silnik zaczyna poprawnie działać.
Spróbuj odpalić zimny silnik z odpiętym czujnikiem temp płynu. Częsta usterka i podobne objawy złej pracy na zimnym silniku
Jeżeli jest wilgoć to musi ona odparować i silnik zaczyna poprawnie działać.
Spróbuj odpalić zimny silnik z odpiętym czujnikiem temp płynu. Częsta usterka i podobne objawy złej pracy na zimnym silniku
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
-

trollu - VIP
- Rocznik: 0
- Silnik: byl ADY jest M52TUB28
- Paliwo: PB+LPG
- Nadwozie: kombi
Sprawdź czy nie masz ponadpalonego palca i w kopułce na elektrodach nie ma nalotu jak tak to wyczyść i sprawdź. 

-

pietrasiak2 - Members