Pomiar kompresji i wasza opinia.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Kuba21 » 14 sie 2014, o 19:42

ok Sprawdzę :)

[ Dodano: 2014-08-18, 16:35 ]
Dzis sprawdziłem stan oleju okazuje sie ze silnik bierze olej :-o praktycznie nie pokazało nic na miarce. Remontować warto taki silnik?
Kuba
Kuba21
Czytacz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 1 cze 2012, o 20:14
Lokalizacja: Ostrzeszów

 

Postprzez pablomed » 25 sie 2014, o 23:04

warto coś spróbować, te silniki cieżko zajechać, jeśli nie zdarzył się kataklizm typu jazda bez oleju lub ciężkie przegrzanie to powinien przynajmniej 500 tysięcy wytrzymać. Pierwsze pytanie czy głowica jest ok, bo jak już pisałem założenie nowych uszczelniaczy jeśli są duże luzy na prowadnicach nic nie daje. jeśli jest ok to trzeba zdjąć głowicę i tak obejrzeć cylindry czy nie mają progów ew jakieś pomiary zrobić i może wystarczy zmiana pierścieni, tu niema co gdybać trzeba robić z tym. Natomiast większy remont typu szlify zmiana tłoków to jest taka kasa że się nie może opłacać.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez k-m-r1 » 26 sie 2014, o 22:53

rozebrać to co jest sprawdzić jeśli koszt większy niż 800 zł to szukać innego silnika bo utopisz kasę

silnik kupisz za 400 zł więc po drodze najgorzej zajedziesz 2 sztuki za 800 zł i fura za 4 lata na szrot bo albo rozbita albo inna poważna awaria

oczywiście jeśli wymieniasz samemu w innym przypadku cena rośnie
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 15 gości