Moderator: Moderator
Opik napisał(a):100 oktanowe PB jest "suchsze" od normalnej 95
nasze golfy ze swoim stopniem sprężania, bez żadnych zmiennych faz rozrządu itp nic by nie wykorzystały z takiego paliwa. przecież do Mk3 można by Pb 89 zalać i pewnie by problemu nie było

a V Power Racing ma 99do 100 oktanów. Zwykły v Power to ściema i jest o tyle lepsze ,że droższe
) z tym ,że zanim zgasł to jeszcze parę razy sobie przekręcił , ze skutków ubocznych to kolanka przy wydechu szybko się przepalały i padały zabieraki. Tak że z tym remontem silnika to trochę przesada, chyba że na samym lotniczym to wtedy bardzo możliwe 
zuk po zalaniu lotniczym nie chcial zgasnac nawet jak aku sie odlaczylo :d samozaplon
az cala wache wytracil
co byla w baku malacz jezdzil jak szalony ale jedynie 2 dni silnik zatarlo... paliwo lotnicze jest bardzoooo suche i nie jest przeznaczone do samochodow... i jest drozsze... chyba ze ktos ma wujka kochanka kochanke ciocie mame na lotnisku i zalatwi za freeUżytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości