Jaki silnik wybrać?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Jaki silnik wybrać?

Postprzez Stormy » 19 lis 2012, o 02:38

Obecnie jeżdżę 1.9TDi 90km ale przymierzam się do swapa na benzynę z odpowiednią mocą.
co byście polecali?

Ile kosztowałaby operacja wrzucenia r32 z golfa IV i jakich wymagałoby to modyfikacji?

z góry dzięki za odpowiedzi.
Stormy
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 13 paź 2012, o 00:00
Lokalizacja: UK

Jaki silnik wybrać?

 

Postprzez Opik » 19 lis 2012, o 03:21

samo wrzucenie to koszt kompletnego swapa (silnik, skrzynia, półośki, licznik, cała wiązka elektryczna, przerabianie kolektora wydechowego itd) + spokojnie tysiak na wymianę podstawowych rzeczy / dorabianie czegoś. I to wszystko gdy będziesz to robił sam. Moim zdaniem bez dyszki to nie ma co startować z tematem. Nie mówiąc już o tym jakbyś chciał zrobić to porządnie, rozebrać silnik i od razu wykonać mały remoncik tak żeby mieć spokój na dłuuuugie lata ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Andi.Koksik » 19 lis 2012, o 08:13

No ale z tego co widze, jestes w United Kingdom ;-) Moze Kup jakiegos rozwalonego, ale tak zeby sie nadawal do swapa, no i zalezy czy bedziesz robic tam, czy w Polsce.. tak jak kolega napisal, 10k to chyba nawet moze byc malo gdybys chcial kupic silnik, a rozbitego golfa tam, mozesz kupic za niewielkie stosunkowo pieniadze, i jezeli bedziesz robic sam, to mozesz sie zmiescic w przyzwoitej kwocie :-D
Andi.Koksik
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 11 paź 2012, o 20:29
Lokalizacja: Bad Homburgl Niemcy
Rocznik: 1992
Silnik: 1.8 AAM
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Stormy » 19 lis 2012, o 14:19

Jeszcze w sumie nie planowałem czy będę robić to tutaj czy w PL, ale duże prawdopodobieństwo, że tutaj. Byłem w polskim garażu tutaj i powiedzieli mi, że za standardowego swapa biorą 200 funtów, a jak będę chciał wrzucać benzynę to trzeba będzie liczyć coś koło 500. Jeśli chodzi o finanse to myślę, że jakieś 3k funtów na ten cel znajdę.
Stormy
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 13 paź 2012, o 00:00
Lokalizacja: UK

Postprzez Andi.Koksik » 23 lis 2012, o 14:58

To rob tam, lepiej ci wyjdzie :) kup silnik z calym osprzetem, wiazka, urzadzenie sterujace, skrzynia wiadomo, no mysle ze w tym 3k funtow moze udalo by sie zmiescic, ale ciezko ci bedzie, bo r32 troche drozsze jest :)
Andi.Koksik
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 11 paź 2012, o 20:29
Lokalizacja: Bad Homburgl Niemcy
Rocznik: 1992
Silnik: 1.8 AAM
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez damianxp » 24 lis 2012, o 18:26

witaj kolego najlepszy silnik jaki morze byc to 1.8 niważne czy 75 km czy 90 km najlepsze ja mam golfa2 z 1.8 90 km z roku 89 i golfa 3 1.8 75 km z 92 r i ten drugi pszeszedł remon generalny :-P jak masz problem pisz pomogę pozdrawiam
Kiełbasiński
damianxp
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17 lis 2012, o 08:45
Lokalizacja: Brzozów Stary

Postprzez pablomed » 24 lis 2012, o 23:16

Stormy, może odpuść tego R32, oczywiście rozumiem że to cię pociąga ale powinieneś być jak najbardziej usatysfakcjonowany jeśli wyszukasz sobie w UK ABF 150 koni, nie będzie tak drogo i trudno przekładać, ew. 1.8 T z mkIV
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez antonio » 24 lis 2012, o 23:20

wjeb te 3.2 od R32 to zrobisz latawca z tego go gofra tylko wspomnij o jakiś dodatkowych wspornikach żeby z pod maski ci nie wyskoczył :-o
Avatar użytkownika
antonio
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 16:17
Lokalizacja: WPN/NSZ

Postprzez pandamian21 » 25 lis 2012, o 00:22

hmm ale czy to jest sens wkladac taki motor w III:D no bez przesay.. kup sobie IV r32 i bedziesz mial z glowy to kombinowanie.. III raz lubia rdzewiec, dwa taki swap to jest szalenstwo i nie potrzebne koszta. no ale twoja kasa :D
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Postprzez Opik » 25 lis 2012, o 01:16

damianxp napisał(a):witaj kolego najlepszy silnik jaki morze byc to 1.8 niważne czy 75 km czy 90 km najlepsze ja mam golfa2 z 1.8 90 km z roku 89 i golfa 3 1.8 75 km z 92 r i ten drugi pszeszedł remon generalny :-P jak masz problem pisz pomogę pozdrawiam


chłopak pyta o 1.8 turbo i R32 a Ty mu wylatujesz z 1.8 75/90, kolego, proszę Cię... :D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez damianxp » 25 lis 2012, o 11:43

nie kolego najlepiej włóż sobie z silnik z f-16 bedzie szybciej a te silniki 1.8 turbo to moim zdaniem badziewie a mechanicy nawet nie chą tego naprawiać tak jak te silniki 2.5 tdi szmelc nie udana wersja wv audi :cisza: ;-)
Kiełbasiński
damianxp
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17 lis 2012, o 08:45
Lokalizacja: Brzozów Stary

Postprzez trollu » 25 lis 2012, o 12:56

1.8t badziew? hah jeden z najlepszych silników VW, jak nie najlepszy. 2.5 TDI fakt, przekombinowany.
prawda jest niestety taka, że takie np r32 wygląda bardzo blado, licho po prostu na tle innych aut. wygląda sportowo, ma jakies super oznaczenie i silnik - 3.2 Litra, 6 garów i 240KM. niby fajnie dopóki nie porównamy go do np bmw e46 M3 gdzie też jest 6 garów, 3.2L ale koni jest już 343 - czyli 100KM do przodu. zwykłe M54B30 generuje 230 Km z 3L i jest zwykły silnik bez znaczków super mega sport. 1.8t to bardzo rozwojowa konstrukcja, twarda i wytrzymała. w PL mamy takie realia jakie mamy i większość tych silkników jest po prostu zarżnięta bo ludzie oszczędzają raz w roku 50zł na wymianie oleju.
ja bym ładował VR, przynajmniej 2.8 a najlepiej ten z r32, w mk3 robotę będzie robić, jest mega sound i będzie robił wow po otwarciu maski. 1.8t to trochę bardziej oklepany swap, w mniejszych pieniądzach bardziej rozwojowy bo ew tuning 1.8t wyniesie trochę mniej ale wolałbym odłożyć kase przez rok i zaturbić 3.2 ;-)
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - - Jak wygląda w Polsce budownictwo energooszczędne Wejdź, poczytaj bądź mądrzejszy do innych, wiedza od specjalistów!



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości