to mnie wprowadzil kolega w blad.. a dziwne bo mial ponoc golfa eh. Dzisiaj znalezc fachowca to masakra... :OK@mil napisał(a):W mk3 nie ma silników bezkolizyjnych
sami "fachowcy"...
Moderator: Moderator
to mnie wprowadzil kolega w blad.. a dziwne bo mial ponoc golfa eh. Dzisiaj znalezc fachowca to masakra... :OK@mil napisał(a):W mk3 nie ma silników bezkolizyjnych
 tak jak napisał K@mil, (nie wiem ską on bierze wiedzę na praktycznie każdy temat 
 ) w mk3 nie ma takich silników jeśli pęknie pasek i zawory nie spotkają się z tłokiem to można to nazwać cudem tudzież opacznością xDAdiK__ napisał(a):jeśli pęknie pasek i zawory nie spotkają się z tłokiem to można to nazwać cudem tudzież opacznością xD
 

 no coz jutro moze znajde czas zeby pojezdzic po miescie i popytac  "fachowcow" 
 zyczcie mi powodzenia 
 
, ok 400zl.. oby bylo dobrze ! 
)
 racje ma czy znow nabije w butelke ? 
 
aha to tego to nie wiemK@mil napisał(a):Z tego co kojarze to w ory były montowane pompy SKF
 
 
 
, a co ile trzeba wymieniac rozrzad ? znaczy ja wiem ze lepiej wczesniej ksiazkowo to przewaznie jak i w innych autach kolo 90tys. 
  
Kaktus2907 napisał(a):aha to tego to nie wiemK@mil napisał(a):Z tego co kojarze to w ory były montowane pompy SKF![]()
nie mialam nigdy do czynienia z Vw![]()
ale ok![]()
dzieki, a co ile trzeba wymieniac rozrzad ? znaczy ja wiem ze lepiej wczesniej ksiazkowo to przewaznie jak i w innych autach kolo 90tys.
pewnie tak co 60tys najbezpieczniej wymieniac tak![]()
 jest to taka granica od wymiany do wymiany.  


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości