Golf GTI problem z odpalaniem na mrozie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Golf GTI problem z odpalaniem na mrozie

Postprzez mario777 » 3 gru 2013, o 21:13

:-( Witam koledzy może ma ktoś podobny problem jak ja mianowicie jak tylko temp.na polu spadnie poniżej zera a golfik stoi cala noc w garażu i rano chce go odpalić to musze kilka razy przekrecic stacyjke bo takto nie odpali i tylko ten efekt jest na temp minusowej jak już odpali to wszystko ok . Może miał ktoś z kolegow podobny problem bo ja niemam pojęcia co to może być pozdrawiam ;-)
Avatar użytkownika
mario777
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 6 sty 2013, o 23:03
Lokalizacja: wieliczka

Golf GTI problem z odpalaniem na mrozie

 

Postprzez Gesiu_15 » 3 gru 2013, o 21:21

pompa paliwa tak mi sie wydaje :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mario777 » 3 gru 2013, o 21:23

Kolego możesz jasniej o który czujnik chodzi

[ Dodano: 2013-12-03, 20:40 ]
kolego a co jej może dolegac

[ Dodano: 2013-12-03, 21:12 ]
Koledzyma koto jeszcze może jakiś pomysl co to może byc
Avatar użytkownika
mario777
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 6 sty 2013, o 23:03
Lokalizacja: wieliczka

Postprzez pablomed » 6 gru 2013, o 00:46

mario777, opisz dokładniej bo nic nie wiadomo: przekręcasz stacyjkę ale rozrusznik kręci , dobrze kręci czy nie kręci wcale?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez rysiektr » 9 gru 2013, o 14:47

Mam dokładnie ten sam problem.
Na zimnym muszę długo kręcić silnikiem żeby zapalił. Z reguły 4-5 prób.
Na ciepłym odpala od strzała.
Kostka stacyjki wymieniana 2 lata temu na ori z ASO.
Przekaźnik pompy paliwa przelutowany - profilaktycznie bo wyglądał jak nowy.
Pompę paliwa podmieniałem, filtry kable świece itd. nowe.
Czujnik temp. ori z ASO z niebieską obwódką. Podmieniałem na ori używkę z żółtą - bez różnicy
Przepływka wyczyszczona. W blokach pomiarowych na VAGu wszystkie parametry podczas pracy silnika w normie - w sensie wskazania sondy, temp, czas wytrysku, zapłon ustawiony dobrze.
Podmieniałem nawet kompa. Dalej to samo jak temp. spadnie poniżej 0 stopni.
rysiektr
Czytacz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 2 lip 2009, o 19:24
Lokalizacja: Wawa/Minczewo
Rocznik: 1994
Silnik: ADY
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pro100 » 10 gru 2013, o 00:18

Filtr paliwa wymieniony?
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez rysiektr » 10 gru 2013, o 00:34

Pro100 napisał(a):Filtr paliwa wymieniony?

paliwa, powietrza, kabinowy, kopułka, palec, świece, cewka podmieniana itd. jedyne czego nie wymieniałem to wiązki i czujnika halla i wału
rysiektr
Czytacz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 2 lip 2009, o 19:24
Lokalizacja: Wawa/Minczewo
Rocznik: 1994
Silnik: ADY
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pro100 » 10 gru 2013, o 07:11

U mnie w 1.4 właśnie przyczyną takiego zachowania był hall z tym że niezależnie od temperatury.
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez rysiektr » 10 gru 2013, o 11:02

Pro100 napisał(a):U mnie w 1.4 właśnie przyczyną takiego zachowania był hall z tym że niezależnie od temperatury.

tutaj jakby był uszkodzony hall to by odcinało zapłon przy 5000obr/min, wynikało by to z braku synchronizacji, z resztą na VAGu widać, że hall pracuje, szybciej skłaniałbym się jednak, że uszkodzony mam czujnik położenia wału.. chociaż to też jest dziwne bo gasłby w trakcie jazdy, a ten jak już zapali to nie gaśnie.
rysiektr
Czytacz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 2 lip 2009, o 19:24
Lokalizacja: Wawa/Minczewo
Rocznik: 1994
Silnik: ADY
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pro100 » 10 gru 2013, o 21:36

Hmm sam nie wiem, może jest coś z układem paliwowym. Jak auto postoi ciśnienie spadnie i musisz "nabić" pompując kluczykiem. Co do czujnika położenia wału to radzę najpierw sprawdzić na pożyczonym czujniku. Ja do siebie kupiłem nowy i był trafiony więc w tym wypadku pomyślał byś, że to jednak nie to.
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez rysiektr » 10 gru 2013, o 22:06

Pro100 napisał(a):Hmm sam nie wiem, może jest coś z układem paliwowym. Jak auto postoi ciśnienie spadnie i musisz "nabić" pompując kluczykiem.

wiesz ale ja podmieniałem pompę, też myślałem, że cofa się paliwo do zbiornika, tak samo regulator ciśnienia paliwa, filtr, przewody sprawdzone... i nie wiem
rysiektr
Czytacz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 2 lip 2009, o 19:24
Lokalizacja: Wawa/Minczewo
Rocznik: 1994
Silnik: ADY
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pro100 » 10 gru 2013, o 22:26

Niestety moje pomysły się skończyły :oops:
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości