Golf 3, migająca kontrolka ciśnienia oleju.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez lugaid » 22 lut 2012, o 19:35

Witam wszystkich.
Podbijam temat, ponieważ mam dokładnie ten sam problem( z silnikiem 1,4 AEX), który kolega opisał w 1 poście.
Jeszcze nie podjąłem żadnych działań, a nie chcę stracić fortuny na remonty i jeżdżenie od warsztatu do warsztatu. Kiedyś miałem to samo w 1,8 ABS i skończyło sie wymiana panewek, co tanie nie jest.

Czy Twój problem uległ rozwiązaniu?
Od czego zacząć szukanie? Na oleju przejechałem 5000 km. Olej to 10W40 Mobil. Może przez te cholerne mrozy coś sie z olejem popitoliło? Dodam, że poziom oleju jest full, a silnik nie bierze grama oleju od wymiany do wymiany. Przebieg samochodu 198.000 km. Raczej rzeczywisty (Znam historię pojazdu od czasu sprowadzenia do Polski w 2006r.). W Niemczech 1 właściciel (podobno :-) ).
Dzięki z góry za wszelkie uwagi.
Golf III, 1,4 AEX, 96r.
lugaid
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 19:30
Lokalizacja: Polska

 

Postprzez golf 3 1.6 b » 23 lut 2012, o 20:10

Witam. Ja zacząłem od wymiany czujnika ciśnienia oleju i mi to pomogło. Na samym początku wymień czujnik oleju, jak to nie pomoże zmień olej i filter powietrza. Możesz mieć czasem zły filtr. A jak to nie pomoże to czeka cie remont silnika, panewki lub pompa olejowa .
golf 3 1.6 b
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 10 lut 2012, o 19:33
Lokalizacja: okolice kolbuszowej

Postprzez toma85 » 10 mar 2012, o 15:19

Witam te mialem taki problem. Na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach migal czujnik oleju. Wymienilem czujnik i dalej to samo. Dopiero wymiana oleju i filtra oleju pomogla. Okazalo sie ze filtr byl wadliwy.
toma85
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 9 mar 2012, o 20:06
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Postprzez lugaid » 12 mar 2012, o 18:18

Dziękuję za podpowiedzi. No więc tak: czujnik wymieniłem i oczywiście jest to samo. Teraz czas na olej i filtr oleju. Wleje mu minerala i zobaczymy. Jak to nic nie da to robię panewki :-?

[ Dodano: 2012-03-23, 16:42 ]
Żeby zakończyć temat. Moje rozwiązanie jest następujące: nowy olej, nowy filtr, 0,4 l doktora. Nie świeci. I o to chodzi. Zobaczymy kiedy zacznie :)

Dziękuję za pomoc.
Golf III, 1,4 AEX, 96r.
lugaid
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 19:30
Lokalizacja: Polska

Postprzez Dargas » 28 cze 2012, o 22:55

Witam. Nie chciałem zakładać nowego tematu. Mam silnik 1.6 AEA. Nie posiadam przewodu odmy w tym momencie, bo czekam na nowy i jeżdżę bez. Wymieniłem olej na Mobil 10W40 i jakiś nieznanej mi marki filtr oleju. Stan oleju jest max i nie wiem czy nie powinem spuścić i wlać między min a max., Gdy jadę sobie spokojnie tak gdzieś między 2 a 3 tyś Obr jest ok. a gdy wyprzedzam i mam gdzieś 4 tyś mruga mi kontrolka oleju. Nie wiem czy ten koleś, od którego kupiłem jeździł cały czas z rozwalonym przewodem odmy no i czy się piachu nie nasypało i czy to Mozę być przez to awaria? Oczywiście chce sobie sprawdzić ciśnienie oleju. Powiedzcie mi gdzie jest ten czujnik ciśnienia oleju? I czy taki tester wystarczy? http://allegro.pl/tester-miernik-cisnie ... 53885.html
Dargas
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 19 cze 2012, o 17:20
Lokalizacja: Kuj-Pom

Postprzez KillerBlack » 29 cze 2012, o 06:35

Czujnik oleju jest z tyłu nad kolektorem ssacym. Pozycz od kogos czujnik i podmien i zobacz, bez snesu kupoac miernik.
Avatar użytkownika
KillerBlack
Gaduła
 
Posty: 648
Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 22:01
Lokalizacja: ŁdZ

Postprzez Grzesiek2507 » 29 cze 2012, o 14:10

lugaid napisał(a):
[ Dodano: 2012-03-23, 16:42 ]
Żeby zakończyć temat. Moje rozwiązanie jest następujące: nowy olej, nowy filtr, 0,4 l doktora. Nie świeci. I o to chodzi. Zobaczymy kiedy zacznie :)

Dziękuję za pomoc.


jak dla mnie rozwiazanie bezsensu i na krotka mete...takie maskowanie nadchodzacego problemu, mam podobnie, zmierzylem i mam niskie cisnienie niestety, ale nie leje z tego powodu zadnych badziewek do oleju...trzeba szukac powodu. U siebie zmienilem zawor w pompie, smoka, sprawdzile mpanewki, a dzisiaj wpaduje nowy olej i filtr, jesli to nie pomoze to wymiana pompy. Radze zaczac szukac przyczyn, najlepiej trzeba bylo zmierzyc cisnienie oleju ;) no ale....
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez seba65310 » 1 lip 2012, o 12:52

Ja zmierzyłem ciśnienie było ok(2,1bar), to włożyłem czujnik zamiast białego szary i niby po problemie :-D
seba65310
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 20 kwi 2012, o 00:24
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez Grzesiek2507 » 1 lip 2012, o 14:39

seba65310 napisał(a):Ja zmierzyłem ciśnienie było ok(2,1bar), to włożyłem czujnik zamiast białego szary i niby po problemie :-D


no skoro masz takie cisnienie to winny byl wlasnie czujnik.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez seba65310 » 1 lip 2012, o 18:14

Czujnik założyłem inny ze szrotu ,który potrzebuje o połowę mniejsze ciśnienie, aby zamknąć obwód, więc nie do końca jest wiadomo czy to czujnik czy nie ? pomiar mógł być fałszywy
seba65310
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 20 kwi 2012, o 00:24
Lokalizacja: Częstochowa

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron