głowica

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez strzelu » 9 sty 2013, o 18:11

tzn. pytałem znajomego mechanika. Pytałem wyraźnie tylko o planowanie. Powiedział, że normalnie bierze ok 700, ale za 500 się dogadamy. Miałem mu dostarczyć zdjętą głowicę do szlifu i tyle. Widzę, że kolejny specjalista z koziej d.

Hm szkoda, że nie pytałem dalej. Za 8 dych to warto przeszlifować. Szkoda.
strzelu
Badacz tematu
 
Posty: 190
Dołączył(a): 19 kwi 2008, o 11:55
Lokalizacja: Lublin

 

Postprzez prezesik » 9 sty 2013, o 18:41

Andreew napisał(a):własnie byłem u specjalistow aby mi to splanowali i poprostu jes juz na max splanowana bo jak by szlifowali to bardzo blisko zaworow by było, a głowice wyszlifowałem pasta a wzerkow nie ma dzieki za rady mysle ze posmigam na tym
u mnie poprzednia głowica była tak splanowana, że złapało też zawory. W niczym to nie przeszkadzało. Odległość między tłokiem w GMP a zaworami wynosi ok 1,5 mm.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez K@mil » 9 sty 2013, o 18:42

strzelu napisał(a):tzn. pytałem znajomego mechanika. Pytałem wyraźnie tylko o planowanie. Powiedział, że normalnie bierze ok 700, ale za 500 się dogadamy. Miałem mu dostarczyć zdjętą głowicę do szlifu i tyle. Widzę, że kolejny specjalista z koziej d.

Hm szkoda, że nie pytałem dalej. Za 8 dych to warto przeszlifować. Szkoda.


500zł ?? Dowiedz sie kolega jeszcze raz :)

Ceny od 50 do 100zł :) zalezy od woj.
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Imper » 9 sty 2013, o 18:52

prezesik25, ten silnik jezdzi jeszcze? ciekawe jaki wyszedl stopien sprezania po takim planowaniu
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez prezesik » 9 sty 2013, o 19:32

Imper napisał(a):prezesik25, ten silnik jezdzi jeszcze?
jeździła jakiś czas, tylko ta głowica poszła na złom, bo gościu w sklepie mot. sprzedał mi jakąś cienką uszczelkę pod głowicą, która składała się tylko z jakichś dwóch cienkich blaszek (była chyba do AEX), ja ją założyłem, głowicę dociągnąłem , a potem nie mogłem korbą przekręcić.
Po zdjęciu głowicy okazało się, że zawory na 1 i 4 cylindrze się wykrzywiły z powodu bardzo cienkiej uszczelki. Potem zakupiłem normalną grubszą uszczelkę i było ok, tylko już zawory były do d.. bo nie trzymały komprechy po skrzywieniu. Ostatecznie zakupiłem drugą głowicę (rzekomo po 110 tys.km przebiegu) i teraz jest malinka.

u góry ta felerna uszczelka, a na dole ta właściwa:

Obrazek
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości