Falujące obroty, zero pomysłów...

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Paweu » 17 kwi 2013, o 00:08

Opik napisał(a):Paweu_mk3 napisał/a:

I teraz sprecyzuj jak jaki sposób powyższe informacje wpłynęły na rozwiązanie problemu?


Przemek się zaśmiał i nie wpadnie w depresję która wyniszczyłaby jego ciało i psychikę, powodując że nie zda matury, nie dostanie się na wymarzone studia, nie znajdzie dobrze płatnej pracy, stoczy się na samo dno społecznego marginesu zakopując wszystkie swoje ideały i wartości wybierając resztki z osiedlowych śmietników, na koniec umierając zapomniany przez wszystkich ludzi którzy kiedykolwiek byli dla niego ważni


To że Tobie zdarzają się takie nagłe zapaści z powodu byle pierdoły nie znaczy że inni także są tak emocjonalnie nastawieni do wszystkie co ich otacza.

Potem beek że niesłusznie nagradzają Cię punktami. Sam się prosisz..

Więc jeśli nie masz nic konstruktywnego do dodania to bądź tak łaskaw .. Nabijaj posty gdzie indziej. ;-)

EOT.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

 

Postprzez teac27 » 17 kwi 2013, o 07:10

Witam . Ja miałem taki problem z podstawą wtrysku i silnikiem krokowym :) Na szrocie dostałem to wszystko za 30zł . podstawę monowtrysku posadziłęm na dirku , zamontowałem nowy korkowiec i po resecie ecu odpaliłem auto . nie dotykając gazu auto spobie pyrkało , kangurowało itp .. ale na forum było napisane żeby poczekać aż ecu się przyjmie więc też tak zrobiłem i po dwóch minutach auto przestało ,,czepać '' :D po ponownym odpaleniu znów obroty w okolicach 300 :D auto dostało czepaczki .. z prawej strony monowtrysku w 1.8 jest takie urządzenie ,n nadrukowana płytka jakby od licznika za taką zaślepką i tam idzie wtyczka do niej ) po odpięciu auto zgasło . znów podpiąłem odpaliłem i auto przestało wariować :)
teac27
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 7 mar 2012, o 14:59
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez ci-nek » 17 kwi 2013, o 18:11

kolego, przerabiam właśnie podobny temat. zlokalizuj elektrozawór evap, wiecej informacji w tym poście:

http://www.golf3.pl/topics9/zamulony-i- ... htm#476845

najprawdopodobniej jest do wymiany. daj znać co i jak.

[ Dodano: 2013-04-17, 17:12 ]
ew nastawnik przepustnicy, tzw "silnik krokowy" (to w drugiej kolejności)
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 14 gości