duzo pali...nikt nie wie czemu

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

duzo pali...nikt nie wie czemu

Postprzez jasiu0997 » 23 paź 2012, o 18:09

WItam, posiadam gofla 1,6 aft 8v 101km i duzo pali na trasie minimum 10; przy 90km.h
byłem u wielu mechaników elektryków i nic
wymieniona sonda na NTK , rozrazd filtry czujnik temp cieczy chłodzacej, kable WN, cisnienie na garach prawie 14
i ostatnio jeden "magik" powiedział: " Musi Pan wymienić po kolei, listwe wtryską nastepnie komputer, a jezeli to nie pomoże to inna sonde kupi"
i niewiem co mam robić macie jakeiś pomysły co moze być? moze serio jakiś wtryskiwacz leje?
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

duzo pali...nikt nie wie czemu

 

Postprzez trojeczkaGT » 23 paź 2012, o 18:37

a jak z ukladem paliwowym jest ? u mnie byla zle dokrecona nakretka od pompy paliwa i poprostu mi benzyna odparowywala ;/
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1744
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez jasiu0997 » 23 paź 2012, o 18:56

wycieków niema, benzyny nie czuć, mechanik sprawdzał ciśnienie na listwie też dobre
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

Postprzez bubus1993 » 23 paź 2012, o 22:24

czy kopci ci na czarno?? moj aft palil 25l na 80km:D wyminilem przepustnice i teraz wlasnie pali mi tak jak twoj
Golf mk3 USA 1.6 74 kW AFT 93r

Mój Mk3 US Vento Front
Avatar użytkownika
bubus1993
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 14 maja 2012, o 20:25
Lokalizacja: teee gieee

Postprzez jasiu0997 » 23 paź 2012, o 22:26

nie kopci nic właśnie, a wiem ze pali za duzo na trasie te 7 litrów powinno być tak delikatnie juz jezdzę
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

Postprzez Emiczka » 23 paź 2012, o 22:31

A może TPS od przepustnicy
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez jasiu0997 » 23 paź 2012, o 22:52

tps ?? co to :P
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

Postprzez pablos » 24 paź 2012, o 00:09

ja wam nie powiem ile mój pali bo jeżdze na lpg :) a łapie go 10-11l. Podpinałeś pod vaga w celu sprawdzenia błędów może jakiś czujnik padł? A wcześniej ile palił? A TPS to czujnik położenia przepustnicy.
pablos
Czytacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 9 sty 2012, o 01:18
Lokalizacja: Chełm

Postprzez jasiu0997 » 24 paź 2012, o 07:36

vag to pierwsze co było, nic nie ma niby wszytsko jest okey, odkąd go kupiłem tak pali, nie ma zadnych problemów z odpalaniem czy ciepły czy zimny, jedynie dłuzej trzeba krecić jak zgaśnie na światłach czy coś, i oglnie jakoś tak nie czuć tych 101km:P tłumiki wszystko jest drożne
jest to mozliwe zeby wymiana wtrysków pomogła?
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

Postprzez seba65310 » 24 paź 2012, o 11:20

Ja zainteresowałbym się jeszcze tą sondą, albowiem firma NTK to taki zamiennik NGK . Miernik do ręki i sprawdź napięcia(na forum znajdziesz co i jak). Może się okazać, że jest uszkodzona, albo źle założona (jeśli to jest uniwersalna).
seba65310
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 20 kwi 2012, o 00:24
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez jasiu0997 » 24 paź 2012, o 13:47

bylem u jeszcze jednego i potwierdził zeby powymieniać te cześci ale sonde na końću
mówił ze czas wtrysku sie nei zgadza bo jest chyba 2,1ms a powinno być 3,5 chyba i z enajpierw te twryskiwacze potem komputer i sonde, ale kurcze chyba sprawdze ta sonde, a podłaczona jest napewno dobrze
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

Postprzez pablos » 24 paź 2012, o 17:34

a jakie masz spalanie na MFA? a te które podajesz jest w jaki sposób liczony? może jednak ta sonda u mnie auto tez na poczatku było mułem jak kupiłem i jakoś dużo wachy na rozruch szło ale wymieniłem sonde lambda, naprawiłem wiązkę od czujnika spalania stukowego(z vaga odczytałem błąd) i przyśpieszenie w miare jest(nawet na lpg ale na benzynie lepsze) jak i mniej benzyny idzie na rozruch. Nie pamiętam jakiej firmy mam sondę ;/
pablos
Czytacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 9 sty 2012, o 01:18
Lokalizacja: Chełm

Następna strona

- - - http://www.hydramet.pl/produkty/szczegoly/31/widly-do-bel-slomy



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 23 gości