docieranie silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Opik » 5 lis 2012, o 16:50

Nic się nie powinno stać skoro silnik miałeś poskładany od nowa, nie zdążył się żaden nagar zebrać, który by mógł nawet pełny syntetyk wypłukać.
Koledzy wyżej już napisali, najważniejsze przy docieraniu jest to żeby często zmieniać olej i lepiej wyjdziesz zmieniając co 500km średni olej niż od początku do końca docierać na najdroższym
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez kaczak23 » 5 lis 2012, o 17:52

a co w najgorszym przypadku mogło by sie stać jesli przejde na półsyntetyk po tych 3 tys
kaczak23
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 29 lut 2012, o 20:12
Lokalizacja: golub

Postprzez Opik » 5 lis 2012, o 18:21

Nic

Teoretycznie jak się przechodzi z mineralnego na syntetyk, to nowy olej wypłukuje "naturalne" uszczelnienie w postaci nagaru który się zebrał przez ileź tys przejechanych km. Po 3 tysiącach nie wiem co by się mogło stać, bo wycieki są równie prawdopodobne co zianie ogniem z nawiewów i spalaniem wody zamiast benzyny
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 8 gości