Dławi sie, źle wchodzi na obroty. Proszę o pomoc.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Dławi sie, źle wchodzi na obroty. Proszę o pomoc.

Postprzez HansGT » 30 kwi 2015, o 10:24

Witam wszystkich. To mój pierwszy post i myślę, że w dobrym miejscu pisze.
Mam problem z dławieniem i szarpaniem w moim golfie. Motor 1.8 90km rocznik 93.
Dzieje sie tak na zimnym jak i na rozgrzanym silniku. Nie wkreca sie równo na obroty, niekiedy dość mocno szarpnie jakby z opóźnieniem reagował na gaz. Obroty trzyma równo na wolnych nic nie faluje itp. Nie ma zamontowanej instalacji LPG. Tylko benzyna. Jeśli ktoś jest w stanie mi pomóc to będę wdzięczny. Pozdrawiam
HansGT
Avatar użytkownika
HansGT
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 29 kwi 2015, o 23:21
Lokalizacja: Radzionków

Dławi sie, źle wchodzi na obroty. Proszę o pomoc.

 

Postprzez VolDan » 30 kwi 2015, o 22:01

wypnij czujnik temp i sprawdź reakcje.
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 681
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez HansGT » 30 kwi 2015, o 22:26

odłączyć go i sprawdzić czy dalej się tak dlawi ?
HansGT
Avatar użytkownika
HansGT
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 29 kwi 2015, o 23:21
Lokalizacja: Radzionków

Postprzez GolfiarzJR » 30 kwi 2015, o 22:35

HansGT, Chodzi Ci o to że jak dasz gaz to obroty po chwili wskakują a jak pusisz to nie spadają jak powinny ? spadają do jałowego czy zostają np" na 2tys? opisz szerzej
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1450
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1996
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez HansGT » 30 kwi 2015, o 22:46

Nie. Chodzi mi o to, ze np jak jade na drugim biegu i wciskam gaz to do 3tys zamula. Od 3 tys juz normalnie przyspiesza. Do tego niekiedy strasznie szarpnie. Tak jak by zaskakiwal z opóźnieniem. Wymienione sa kable kopuła palec filtry. Czy mu naleje 95 czy 98 to jest to samo. Myślałem czy to może kwestia regulacji zapłonu, albo czujnik halla, ale nie wiem. Stwierdziłem ze zapytam Was zanim zacznę hajs wydawać na cos co może być dobre..
HansGT
Avatar użytkownika
HansGT
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 29 kwi 2015, o 23:21
Lokalizacja: Radzionków

Postprzez GolfiarzJR » 30 kwi 2015, o 22:49

HansGT, Jak wcisniesz pedał gazu na maxa (żeby pociśnać konkretnie rozumiesz) to auto się dławi i potem wchodzi na obroty dopiero?


Co pierwsze mi przychodzi na myśl to aparat zapołony który już nie domaga , drogie to aż tak nie jest ale tylko ORI kupuj , najlepiej jakbyś swój dał kumplowi zeby wsadził do tego samego silnika i czy to się dzieje ale wątpie że masz takie warunki
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1450
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1996
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez HansGT » 30 kwi 2015, o 22:57

Warunków takich nie mam niestety.. A co do gazu to nie do deski ale tak do polowy może. Denerwuje mnie to bo np u mamy w seicento 1.1 czy sie daje do deski czy nie to zawsze od zera wkreca sie elegancko na obroty i az czuć jak chce jechać. U mnie do 3tys zamula.. : /
HansGT
Avatar użytkownika
HansGT
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 29 kwi 2015, o 23:21
Lokalizacja: Radzionków

Postprzez GolfiarzJR » 30 kwi 2015, o 23:03

HansGT, Może być tez wina przepustnicy , czytałem kupe lat temu wątek ale w Hondzie Civic bo kolega miał indentyczny problem , mógłbyś spróbować wyczyścić co szkodzi :) Ale ten aparat zapołonowy wydaje się najbardziej trafną decyzja z mojej strony , ale czekaj na innych co powiedzą

Co do tego szerpnięcia to moze być wina monotrysku , te silniki tak mają , że na wyższe obroty musi przelać paliwo , do przykładu pełny wtrysk ma od razu przelanie i POWER :)
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1450
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1996
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez HansGT » 30 kwi 2015, o 23:21

Nie da się może tego monowtrysku jakoś wyczyścić albo cos ?
HansGT
Avatar użytkownika
HansGT
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 29 kwi 2015, o 23:21
Lokalizacja: Radzionków

Postprzez GolfiarzJR » 30 kwi 2015, o 23:26

HansGT, Nie miałem tego silnika , ale monowtrysk to jest typ wtrysku który musi mieć czas na wejście w obroty tak łopatologicznie Ci napisze bo profesionalnie nie umiem ;( . Ale to dopiero widac jak wcisniesz pełny gaz to go troche zamuli i dopiero przeleje i ogień , a przy twoim lekkim gazie i po tych 3 tys obrotach jak mówisz to może być przepustnica lub zapłon gdzie go dławią na chwilę a potem odblokowuje się i wchodzi normalnie na obroty

PS: podepnij pod VAGA moze masz jakiś błąd :)
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1450
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1996
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez HansGT » 30 kwi 2015, o 23:29

No to sam chyba sobie z tym nie poradzę. : /
HansGT
Avatar użytkownika
HansGT
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 29 kwi 2015, o 23:21
Lokalizacja: Radzionków

Postprzez GolfiarzJR » 30 kwi 2015, o 23:33

HansGT, Sprawdź czy nie masz wycieku u podstawy monowtrysku? Mozliwe ze czeka Cię wymiana monowtrysku , tego pod tym znaczkiem VW na środku :)
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1450
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1996
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości