Dławi sie, źle wchodzi na obroty. Proszę o pomoc.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez HansGT » 30 kwi 2015, o 23:38

Tam jest lekki wyciek ale myślę ze to z pokrywy. Bardziej takie pocenie niz wyciek. A jak ta plastikowa obudowa gdzie jest ten znaczek vw jest poklejona to może ona mieć wpływ na pracę ?
HansGT
Avatar użytkownika
HansGT
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 29 kwi 2015, o 23:21
Lokalizacja: Radzionków

 

Postprzez GolfiarzJR » 30 kwi 2015, o 23:54

HansGT, Nie chodzi mi o to , Chodzi mi o podstawe monowtrysku , nad kolektorem wydechowym , a ta pęknięta obudowa nic nie wpływa według mnie , jak dla mnie masz do wymiany monowtrysk , a wyciek moze masz , tam są takie 3 chyba uszczelki
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1450
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1996
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez HansGT » 1 maja 2015, o 00:03

GolfiarzJR, Ok. Rano to sprawdzę i dam znać.
HansGT
Avatar użytkownika
HansGT
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 29 kwi 2015, o 23:21
Lokalizacja: Radzionków

Postprzez GolfiarzJR » 1 maja 2015, o 00:05

HansGT, Szukaj tam wycieku , poogladaj na internecie gdzie to jest dokładnie i sprawdź :)
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1450
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1996
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Golf Maniak » 1 maja 2015, o 11:40

GolfiarzJR napisał(a):HansGT, Nie chodzi mi o to , Chodzi mi o podstawe monowtrysku , nad kolektorem wydechowym , a ta pęknięta obudowa nic nie wpływa według mnie , jak dla mnie masz do wymiany monowtrysk , a wyciek moze masz , tam są takie 3 chyba uszczelki


I tutaj się mylisz jeśli jest klejona to musiałabyć popękana (być może ktoś ją zlę skleił jest jakaś niewielka nieszczelność) i łapie lewe powietrze stąd te problemy.Ja w każdym bądz razie wyciągnąłbym ten monowtrysk i go dokładnie obejrzał tak samo jak jego podstawkę która pewnie jest do wymiany.Z objawów któe opisujesz domniemuje że silnik łapie lewe powietrze.
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez HansGT » 1 maja 2015, o 15:05

Tak to u mnie wygląda :


Obrazek

Obrazek
HansGT
Avatar użytkownika
HansGT
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 29 kwi 2015, o 23:21
Lokalizacja: Radzionków

Postprzez Golf Maniak » 1 maja 2015, o 15:46



Tą obudowę zdecydowanie polecam wymienić
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez HansGT » 1 maja 2015, o 15:52

Golf Maniak, myślisz, ze tam łapie lewe powietrze i dlatego szarpie ? Poszukam jakiejś dobrej używki i wymienię.
HansGT
Avatar użytkownika
HansGT
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 29 kwi 2015, o 23:21
Lokalizacja: Radzionków

Postprzez Golf Maniak » 1 maja 2015, o 16:14

HansGT napisał(a):Golf Maniak, myślisz, ze tam łapie lewe powietrze i dlatego szarpie ? Poszukam jakiejś dobrej używki i wymienię.


Tego napewno nie można wykluczyć-z wycztanych informacji widziałem że zacząłeś od podstaw czyli wymiana świec kabli kopułki itd .... ja jak radziłem wymieniłbym napewno tą obudowę przy wymianie jej (musisz odkręcić cały monowtrysk) obejrzałbym również podstawę którą też wymieniłbym(guma tej podstawki lubi parcieć-po za tym wspomniałeś o wycieku) i tamtędy też silnik może łąpać lewe powietrze stąd objawy pracy silnika takie jakie masz :)
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez HansGT » 4 maja 2015, o 21:14

Zrobiłem to i dalej to samo.. : (
HansGT
Avatar użytkownika
HansGT
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 29 kwi 2015, o 23:21
Lokalizacja: Radzionków

Postprzez Golf Maniak » 7 maja 2015, o 22:13

HansGT napisał(a):Zrobiłem to i dalej to samo.. : (


No to idziemy dalej :) czyściłeś przepustnicę :?: ps jak wygląda filtr powietrza :?:
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez HansGT » 8 maja 2015, o 16:29

już to ogarnąłem.. straszna głupota.. ostatnio przy wymianie filtrów i oleju zapomniałem wymienić filtra paliwa. Miałem go wymienić na końcu i tak mi to z głowy wypadło, że byłem przekonany, że go wymieniałem.. Aż wstyd pisać. :P Wszystko wyczyściłem, wtrysk, podstawa nowa, uszczelniłem cały dolot, a wystarczyło filtr zmienić i jest o niebo lepiej. Jeszcze go tak raz na 30min jazdy szarpnie, ale już nie szarpie ani nie zamula tak mocno jak przed wymianą filtra. Jest o wiele lepiej. Nie wiem jeszcze czy nie czeka mnie płukanie baku, bo z starego filtra wyleciało czarne jak sadza paliwo.. No i zostaje kwestia czy z silnikiem wszystko okey jest jak takie brudne paliwo brał.. Będę mu teraz lał cały czas 98 to może się trochę bardziej przepali motor :)

Foto paliwa z starego filtra :


Obrazek

[ Dodano: 2015-05-11, 23:18 ]
Zas wróciło i zas szarpie.. help! :cry:

[ Dodano: 2015-05-11, 23:21 ]
Zas to samo i zas szarpie.. : (( teraz to juz jestem bezradny
HansGT
Avatar użytkownika
HansGT
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 29 kwi 2015, o 23:21
Lokalizacja: Radzionków

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości