digifant

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

digifant

Postprzez skolar » 25 lis 2012, o 19:24

chciałbym się coś dowiedzieć o silnikach z digifant . czy to dobre rozwiązanie jak to wogule działa i ogólnie plusy i minusy takiego rozwiazania
skolar
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 17:02
Lokalizacja: Wodzisław Śl

digifant

 

Postprzez pablomed » 25 lis 2012, o 22:07

ja mam to twierdzę że dobre. Tylko przestarzale przynajmniej jeśli o 2E chodzi bo to wtrysk niesekwencyjny. W ABF 16v już bardziej zaawansowany. Tylko może skonkretyzuj o co ci chodzi. Trwalość silnikow duża , co wynika z konstrukcji silnika nie tyle z własnosci wtrysku
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez skolar » 25 lis 2012, o 22:24

a jak osiagi tego silnika i jak z paliworeznoscia w porownaniu z abf 16v pija duzo te silniki?? i jak znosza gaz??
skolar
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 17:02
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Postprzez antonio » 26 lis 2012, o 21:53

mogę ci powiedzieć kolego ,ze to zależy od nogi ja mam spalanie średnie 12l oczywiście jazda na spokojnie chyba,że cos mi strzeli do głowy to gaz :-o,jeśli chodzi o silnik ABF użytkuje go już rok czasu i tylko bełtka,ogólnie nie dał bym zgazować tego motoru wcześniej myślałem o tym ale wybiłem ten pomysł skaleczył bym go :-o jestem takiej myśli że jak stać cię na ABF to i na paliwo też :lol:wiele ludzi się nie zgodzi ze mną ale mam to gdzieś,ten motor urodził się na benzynce i tak umrze :suchy: :-)
Avatar użytkownika
antonio
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 16:17
Lokalizacja: WPN/NSZ

Postprzez pablomed » 26 lis 2012, o 23:40

skolar, znoszą gaz, sam zrobiłem 200 tysięcy bez problemu, a auto ma łącznie ponad 380. Jedyny potencjalny problem to przepływomierz który dość łatwo się niszczy od wystrzałów w dolocie które czasem się zdarzają przy II generacji. Ale jeśli zadbasz o dobry stan układu zapłonowego i chociaż mniej więcej dobrą regulację składu mieszanki LPG/powietrze to praktycznie tych strzałów niema, u mnie ze dwa lata się nie zdarzył, ale początkowo trochę strzelał i pokrzywił klapę w przepływomierzu, wymieniłem ale stary dało się naprawić, mam na zapas. niemniej gdyby trzeba było wymienić to te przepływomierze są bardzo drogie i coraz trudniej dostępne w używkach. Kilka lat temu za 2 stówki można było znaleźć, teraz już z 350 zeta może nie pomóc.
Poza tym wad ten silnik szczególnych niema, jest trudny to zajeżdżenia, 12 litrów to ja nie wiem jak trzeba butować, może po mieście, przeciętnie jeżdżąc mój pali 8.5 benzyny , LPG 10.5
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez skolar » 26 lis 2012, o 23:51

bo w przyszlym roku mam zamiar zostac posiadaczem golfika i sie zastanawiam czy kupic wlasnie 2litry 115 czy 150 a moze diesla 110 i jakis chip zapodac bedzie i mocno i oszczednie;p
skolar
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 17:02
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Postprzez antonio » 27 lis 2012, o 19:56

no 8 to mam trasą :lol:MFA miasto świetli mi 12 ale co fakt 5 bieg rzadko się wpina i noga też ciężkawa,a koledze powiem że jak wpakujesz ten 150KM to będziesz zadowolony i nie jeden nowy może się pomylić ze świateł;-) ale wybór należy do kolegi.
Avatar użytkownika
antonio
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 16:17
Lokalizacja: WPN/NSZ

Postprzez pablomed » 30 lis 2012, o 22:54

skolar, może szukaj raczej dwulitrówki z nowszym wryskiem marki Simos, typ silnika ADY lub AGG. Z tym że do takiego silnika wypada już mieć wtrysk sekwencyjny gazu, troche droższy ale dużo lepszy.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez skolar » 1 gru 2012, o 09:08

wlasnie tez rozwazam 2-litrowka 8v albo 16v slyszalem ze te 16v potrafia spalic malo jak sie nie depta ale jak prawa noga idzie w ruch to i z 18 l potrafi spalic;p
skolar
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 17:02
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Postprzez antonio » 1 gru 2012, o 14:11

jak będziesz jezdził spokojnie to miasto trasa 10 spali no od czasu do czasu dac ognia trzeba :lol:
Avatar użytkownika
antonio
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 16:17
Lokalizacja: WPN/NSZ

Postprzez skolar » 1 gru 2012, o 14:19

taa jak to mowia ile wlejesz tyle spali :lol: a jest wielka roznica miedzy 16v a 8v w spalaniu i osiagach??
skolar
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 17:02
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Postprzez antonio » 1 gru 2012, o 18:16

nie orientuje się ile 8v pali no ten ma 115 czy tam 130KM a 16v ma 150KM więc jest różnica trochę ja prócz Vr6 pobieram wszystkie ropniaki też ;-) użytkownicy silników ABF wiedzą jak to chodzi do 200Km/h nie trzeba dużo prosić tego silnika :-o ,ja na twoim miejscu brał bym ABF :devil:
Avatar użytkownika
antonio
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 16:17
Lokalizacja: WPN/NSZ

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości