bieg jałowy silnika AAM 1,8

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

bieg jałowy silnika AAM 1,8

Postprzez fosfor4 » 6 cze 2015, o 20:45

:siema: Koledzy co trzeba zrobić żeby praca silnika po nagrzaniu miała obroty 900/min.Tydzień temu musiałem odłączyć minus z akumulatora i od tamtego czasu rano po nocy każdego dnia po uruchomieniu silnika wchodzi na obroty1400 - 1600/min.Po przejechaniu ok 5 km.obroty jałowe nie spadają do 900/min. tylko pracuje na 1000/min.Kiedyś też odłączałem minus z aku. ale po przejechaniu ok.50 km. sam się ustawiał na 900/min.Teraz mija tydziń i nic.Poniżej 1000/min. nie spada a paliwo też szybciej ubywa !!!A już przejechał ok.350 km. :?: :?: :?: :?:
kaziowy
Avatar użytkownika
fosfor4
Badacz tematu
 
Posty: 226
Dołączył(a): 12 mar 2014, o 23:04
Lokalizacja: ZPL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.8 AAM
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

bieg jałowy silnika AAM 1,8

 

Postprzez Golf Maniak » 6 cze 2015, o 20:58

Silnik krokowy albo sondę lamba masz do wymiany.
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez fosfor4 » 6 cze 2015, o 22:05

Golf Maniak, Albo,albo - obie rzeczy nie są tanie.Jestem na rencie więc co miesiąc coś wymienię.Co jako pierwsze - krokowy a następnie sondę?! :szok: :?:
kaziowy
Avatar użytkownika
fosfor4
Badacz tematu
 
Posty: 226
Dołączył(a): 12 mar 2014, o 23:04
Lokalizacja: ZPL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.8 AAM
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Golf Maniak » 6 cze 2015, o 22:15

fosfor4 napisał(a):Golf Maniak, Albo,albo - obie rzeczy nie są tanie.Jestem na rencie więc co miesiąc coś wymienię.Co jako pierwsze - krokowy a następnie sondę?! :szok: :?:


Więc żeby wykluczyć silnik krokowy i problem związany z nim polecam lekturę tego tematu http://www.golf3.pl/topics9/kostka-vt74070.htm

Mario opisał jak wygląda sytuacja z uszkodzonym czujnikiem od krokowca więc jesteś w stanie wyeliminować jedną z pczyczyn swojego problemu.
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez fosfor4 » 6 cze 2015, o 22:47

Golf Maniak, Dziękuję.Sprawdzę to!Zamykam temat... :super:
kaziowy
Avatar użytkownika
fosfor4
Badacz tematu
 
Posty: 226
Dołączył(a): 12 mar 2014, o 23:04
Lokalizacja: ZPL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.8 AAM
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Golf Maniak » 6 cze 2015, o 22:51

fosfor4 napisał(a):Golf Maniak, Dziękuję.Sprawdzę to!Zamykam temat... :super:


Może z tym zamknięciem tematu się wstrzymaj :) wiesz ja podpowiedziałem to co uważam warto wziąść pod uwagę opinię/zdanie innych użytkowników (nie dam sobie palcy u rąk obciąć za właściwą diagnozę).
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości

cron