1.6 AEE na 1.8 da rade?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Imper » 11 sty 2010, o 20:40

ogolnie potrzebuje same graty z tego silnika jak krocce wody itp ewentualnie jakbys mial dobra przepustnice w dobrej cenie to bym wzial :) jezeli zmieniasz rowniez silnik dla osiagow odradzam 1.8 pali sporo a frajda z jazdy ? w sumie w ogole jej nie ma xD jezeli chodzi o AEE to mam bardzo dobra opinnie o tym silniku. Naprawde dynamika tej jednoski jak na jej parametry jest bardzo zadowalajaca bo taki 1.8 AAM nie ma czego szukac z tym silnikiem na kresce przynajmniej moj 1.6 tak jezdzil poki sprzeglo sie nie skonczylo :) ma nalatane 220 tysi jest w totalnej serii bez ingerencji jakiejkolwiek w silnik kiedykolwiek a zapewniam was ze nie oszczedzam go. procz podyszek pod silnikiem sprzegla nic mi jeszcze w nim nie wysiadlo. Zbadaj porzadnie ten silnik za nim sie go pozbedziesz :) pozdrawiam
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

 

Postprzez Lampo » 11 sty 2010, o 20:50

zależy jakie 1.8 Imper, zależy jakie ja mam 1.8 PF w swojej II i spokojnie mogę się łapać z 2E
a u mnie seria no może przelot dołożyłem i to wsjo Wiadomo jak jest 1.8 90km to nie polatasz ale jak masz 1.8 i masz 1xx to już można się pobawić
Lampo
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 4 sie 2009, o 23:19
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Imper » 11 sty 2010, o 20:54

Lampo, no tak wlasnie w tym rzecz ze Ty masz 107km na serii i do tego lzejsza bude wiec tutaj dyskusja w ogole jest bezsensowna bo praw fizyki nie oszukasz. mowa oczywiscie o gamie silnikow z golfa III czyli ABS AAM ADZ... w sumie nie glupim pomyslem byloby zapakowanie PFa do budy mk3 tylko teraz szukaj takiego ktory jeszcze pojedzi jakis czas:) pozdrawiam
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Lampo » 11 sty 2010, o 20:59

Imper, znaleźć PF'a w dobrym stanie nie jest łatwo sam sie o tym przekonałem
Ale pomysł jest dobry
tak samo jak jeden z naszych forumowiczów wsadził KR'a do MK III :)
Ale ta kwestie zostawmy założycielowi tematu musi sie zdecydować co chce mieć pod maską :hyhy:
Polecić można 2E albo coś od Mk II PF, PB te szczycą sie małą awaryjnością
Ostatnio edytowano 11 sty 2010, o 21:00 przez Lampo, łącznie edytowano 1 raz
Lampo
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 4 sie 2009, o 23:19
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez K@mil » 11 sty 2010, o 20:59

Imper napisał(a):w sumie nie glupim pomyslem byloby zapakowanie PFa do budy mk3 tylko teraz szukaj takiego ktory jeszcze pojedzi jakis czas:)


Nie głupił pomysłem to wsadzic silnik 1.8 16v (140km) z mk2 albo 1.8 z corrado z kompresorem (tylko tutaj juz jest wiele znaków zapytania)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Imper » 11 sty 2010, o 21:18

nie ma znakow zapytania wcale wszytskie tajniki i tajemnice sa rozwiazane dawno juz przez ludzi ktorzy to zrobili wystarczy chciec miec troche rozumu w glowie i poszukac :) ja bym sie nie bawil w wsadzanie g60 z tego w zgledu ze znlezc g60 w stanie godnym zainteresowania to juz chyba graniczy z cudem wrecz :) jezeli sie znajdzie "Szaleniec" chetnie pomoge :P 16v jest latwiejszym rozwiazaniem
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez radar1984 » 12 sty 2010, o 19:32

dzieki za wszystkie rady :padam: , zaczne od dokladnego zbadani silniczka, ale z 1.8 raczej rezygnuje :-D . jak cos ustale to napisze. pozdrawiam
radar
radar1984
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4 sty 2010, o 20:23
Lokalizacja: warszawa

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości