Z góry dzięki za porady i próbę diagnozyModerator: Moderator
• Strona 1 z 1
Wyciek oleju
Witam! Przepraszam, że tak na powitanie z grubej rury, ale dzisiaj mój golfina doprowadził mnie do rozpaczy....Podczas wyjmowania akumulatora zauważyłam, że cały tył silnika jest zalany olejem, kapie aż na wahacz...Od razu zaznaczę, że jakieś mniejsze roboty przy nim robię sama ale na silniku nie znam się kompletnie
Z góry dzięki za porady i próbę diagnozy
Z góry dzięki za porady i próbę diagnozy- Zjerzona
- Berbeć
Tył silnika hmm, teraz zima, myślę że to może być odma. Miałem podobny problem, którego w zasadzie się łatwo pozbyłem. Też miałem mokry cały dół, podobnie olej spływał na wahacz. Do szczegółowej diagnozy potrzeby jest kanał bać też winda. Może to być tylko oring do wymiany, albo i cała odma, ale nie prorokujmy, wybierz się do mechanika a on Ci już prawdę powie 

-

bryan92 - Czytacz
Każdy silnik spalinowy musi posiadać odmę, jest to zwyczajne "odpowietrzenie " skrzyni korbowej. drlubicz, Twoja odma powinna znajdować się z tyłu silnika, lekko powyżej tylnej części miski olejowej. Zdjęć raczej łatwo nie znajdziesz (chyba że samej odmy) jest do miejsce dość trudno dostępne żeby robić tam jeszcze zdjęcia 

-

bryan92 - Czytacz
drlubicz napisał(a):czy mój silnik też ma odmę ? bo przyszło -20 i też mi coś żyga olejem , ma ktoś może jakiś rysunek poglądowy gdzie to jest ?
lubisz nasza odma jest z przodu silnika sam ja czyscilem przed wczoraj.
to ta guma co idzie do kolektora i polaczona jest z rurka co jest kolo kopulki
i ta gume tez wyczyscAktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
-

trojeczkaGT - Members
- Rocznik: 1995
- Silnik: 2000
- Paliwo: PB
- Nadwozie: 3-drzwiowe