Moderator: Moderator
ja robiłem taką akcję na ciepłym silniku (tylko nie bardzo gorącym bo może prysnąć przy odkręcaniu) żeby szybciej się odpowietrzył i trzymałem na wyższych obrotach żeby pompa wypchnęła powietrze i na razie się już nie zapowietrza 
trollu napisał(a):układ sam powinien się odpowietrzyć. wg instrukcji po zalaniu układu powinno się odpalić silnik i czekać aż włączy się wentylator. ja jak lałem to raz odpaliłem na chwilę żeby pompa ruszyła a po kilku km sprawdziłem poziom i dolałem do prawidłowego.
http://www.golf3.pl/topics40/odpowietrz ... t38867.htmgolfiaz1 napisał(a):a jeżeli silnik był odpalony i wentylator chodził a ja odkręciłem korek od zbiorniczka to co wtedy się stało,jak go zgasiłem to było słychać tylko takie bulgotanie.

PabloSBT napisał(a):golfiaz1 napisał(a):a jeżeli silnik był odpalony i wentylator chodził a ja odkręciłem korek od zbiorniczka to co wtedy się stało,jak go zgasiłem to było słychać tylko takie bulgotanie.
według mnie wypchnęło wtedy powietrze z układu chłodzenia
Powrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości