 Jakie ma zastosowanie, kiedy się zmienia z syntetycznego na minerał?? I czy to prawda że jak zmienię na mineralny to już nie będę mógł wrócić do syntetyka
 Jakie ma zastosowanie, kiedy się zmienia z syntetycznego na minerał?? I czy to prawda że jak zmienię na mineralny to już nie będę mógł wrócić do syntetyka  Mój golf ma przejechane 220 tys to dużo jak na golfa
 Mój golf ma przejechane 220 tys to dużo jak na golfa 
Moderator: Moderator
 Jakie ma zastosowanie, kiedy się zmienia z syntetycznego na minerał?? I czy to prawda że jak zmienię na mineralny to już nie będę mógł wrócić do syntetyka
 Jakie ma zastosowanie, kiedy się zmienia z syntetycznego na minerał?? I czy to prawda że jak zmienię na mineralny to już nie będę mógł wrócić do syntetyka  Mój golf ma przejechane 220 tys to dużo jak na golfa
 Mój golf ma przejechane 220 tys to dużo jak na golfa 
Szakal napisał(a):I czy to prawda że jak zmienię na mineralny to już nie będę mógł wrócić do syntetyka



Szakal napisał(a):może to wina uszczelki pod pokrywą ze mryga mi kontrolka oleju przy obrotach powyżej 2 tys


 Chyba nikt z nas nie lubi jak coś z jego golfem jest nie teges
 Chyba nikt z nas nie lubi jak coś z jego golfem jest nie teges  No ciekaw jestem bo NIGDY się z czymś takim nie spotkałem co to może być mój kumple bardzo dobry mechanik tez był zdziwiony
 No ciekaw jestem bo NIGDY się z czymś takim nie spotkałem co to może być mój kumple bardzo dobry mechanik tez był zdziwiony 



grzesiek1945 napisał(a):Wał do szlifu trzeba dać czy jak??




Powrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości