Moderator: Moderator
w kazdy razie o to tam chodzilo
no to teorie wymyśliłeś przejedź się kiedyś samochodem (benzyniakiem z wtryskiem albo nowszym dieslem) z komputerem pokazującym spalanie i jadąc na biegu puść gaz spalanie pokaże 0.0 a jeśli wrzucisz na luz to zawsze coś będzie palił na początek dowiedz się co i jak a później takie teorie wygłaszajpaliwo napisał(a):trochę mniej spali tak samo i jak na luz wyzucisz to o wiele mnie spali niż jak będziesz hamował silnikiem ale i tak trochę spala.
Jakaś nowa teoriapaliwo napisał(a):trochę mniej spali tak samo i jak na luz wyzucisz to o wiele mnie spali niż jak będziesz hamował silnikiem ale i tak trochę spala.
benzyniak na biegu jałowym kotłuje sporo,znacznie więcej niż przy hamowaniu silnikiem.Dizelek na luzie pali mało ale najbardziej ekonomiczne jest hamowanie silnikiem.
pawelek03576 napisał(a):no to teorie wymyśliłeś przejedź się kiedyś samochodem (benzyniakiem z wtryskiem albo nowszym dieslem) z komputerem pokazującym spalanie i jadąc na biegu puść gaz spalanie pokaże 0.0 a jeśli wrzucisz na luz to zawsze coś będzie palił na początek dowiedz się co i jak a później takie teorie wygłaszaj
Sivy napisał(a):puszczasz pedał gazu - przepustnica zamknieta czyli paliwo nie dociera do ukladu .Bieg jałowy czy tez luz - przepustnica otwarta
przeciez jak masz luz to tez puszczasz pedal gazu...sweetboy90 napisał(a):Sivy napisał(a):puszczasz pedał gazu - przepustnica zamknieta czyli paliwo nie dociera do ukladu .Bieg jałowy czy tez luz - przepustnica otwarta
sorki ale ja nie rozumiem...przeciez jak masz luz to tez puszczasz pedal gazu...
ale juz jest okPowrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości