Moderator: Moderator
Kutasinski napisał(a):No,ale twierdzisz,że z głowicą wszystko OK..
Wszystko OK,czyli wysokość głowicy OK,zawory przylegają jak trzeba,zachowane są wszystkie kąty-wtedy nie może być mowy o wątpliwościach.
W ogóle co to za warsztat,że jeździsz z głowicą,jeździsz kupować uszczelkę..
Jakaś paranoja.
550 pln to sporo pieniędzy za ogarnięcie głowicy,no,chyba że też jakieś popychacze wymieniałeś..
boleK1315 napisał(a):Robisz uszczelkę pod głowicą, wieziesz do planowania, a tutaj bach i 3 dni głowica leży nie ruszona bo tyle roboty, a klient z mordą dlaczego nie zrobione i w żaden sposób nie przetłumaczysz, że nie możesz nic zrobić bo nie od ciebie to zależy.
boleK1315 napisał(a):
Wyobraź sobie, że są klienci, którzy mają pretensje do warsztatu, np. o czas, pieniądze itd.
Robisz uszczelkę pod głowicą, wieziesz do planowania, a tutaj bach i 3 dni głowica leży nie ruszona bo tyle roboty, a klient z mordą dlaczego nie zrobione i w żaden sposób nie przetłumaczysz, że nie możesz nic zrobić bo nie od ciebie to zależy. Tak samo z pieniędzmi. Jako warsztat kupujesz najlepsze części bo wiesz, że to będzie chodzić po odpowiednim montażu. Natomiast klient z mordą, że go tniesz na częściach. Ot cała filozofia tej sytuacji. Co raz więcej warsztatów tak robi.
Jeżeli zachowali wymiary to zakładaj głowice na tą uszczelke.
zł na jej regenerację a warsztat wybrzydza rzekomo...
niech,dajmy na to,źle dokręcą głowicę (tak czysto teoretycznie..),uszczelkę wydmucha po 200km, klient z reklamacją a warsztat?
Powrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości