
Moderator: Moderator

ale dzięki za przypomnienie,otóż planuje rurkę pociągnąć w dół w okolice prawej strony zderzaka,a moje zaciekawienie tym spowodował zadzwiający mnie fakt że pewnego razu kiedy to jechałem sobie spokojnie(na gazie) dostał wiatru w przód i odrazu niesamowita zmiana,silnik nie był jeszcze wtedy aż tak nagrzany i poprostu nie ten samochód
Wgl myśle o wywaleniu okrągłego filtra i włożeniu zwykłej plastikowej puchy tylko nie wiem jaka bd reakcja...Narazie zbieram info gdyż czekam na montaż szyberdachu i nie mam go u siebie pod domem bo tak to już dawno bym grzebał i testował ^^ I jeszcze jedno male pytanko...duża jest różnica jeśli wywale okrągły filtr z gaźnika i zrobie odprowadzenie poprzez coś takiego : http://s3.ifotos.pl/img/IMG5276JP_rxaxerx.JPG ?
moge ten patent ciepło polecić wszystkim tym którzy użytkoją golfa z silnikiem jak mój
czyli ABD
silnik zupełnie inaczej pracuje w spalaniu ani w niczym z tych pierdół różnicy nie ma...ale naprawde czuć różnice..jeśli ktoś bd chciał zobaczyć fotke to niech pisze prv bo nie robiłem...ale jak bd potrzeba to i sie zrobi 
a co do gasniecie auta jak powietre dmucha prosto w dolot to ja uwazam ze wszystko to kwestia regulacji, co prawda dlugo zajelo mi storjenie LPG ale udalo sie i jestem zadowolony 
rav7 napisał(a):wydaje sie zrywniejsze jak dolot jest doprowadzony tak z 35 cm dalej niz seria
Powrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości