Maty Bitumiczne

Wszystkie informacje o nawigacjach satelitarnych i instalacjach car audio.

Moderator: Moderator

Postprzez slavwek.ie » 17 gru 2013, o 15:34

usłyszy po czasie. Ja już czuję że moja dekara się rozszczelniła bo bas osłabł. Muszę zrobić to teraz dobrymi środkami.
Uwierz mi, że wszystko leży w sztuce aplikacji. Jak solidnie przyłożysz się do umycia i odtłuszczenia powierzchni drzwi, wygrzejesz opalarą, to nic nigdy się nie rozklei. Tym bardziej na płaskiej powierzchni wewnątrz drzwi.
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

 

Postprzez microsd » 17 gru 2013, o 15:52

slavwek.ie, ja jestem tego zdania ze porzadne radio, porzadny wzmacniacz i subwoofer i juz ktos bedzie bardzo zadowolony ale ze za bardzo nie mam kasy na wzmacniacz i subw. To staram sie tanim kosztem poprawic jakosc basu w samochodzie wiec dlatego wygluszam te drzwi, jak bym troche wiecej kasy to w te wygluszanie bym sie nie bawil to wygluszanie to jest do typowego audiofila a mi akurat chodzi oto zeby ten bass troche byl
microsd
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 21 lis 2013, o 21:52
Lokalizacja: Poznań

Postprzez slavwek.ie » 17 gru 2013, o 15:55

microsd napisał(a):staram sie tanim kosztem poprawic jakosc basu w samochodzie wiec dlatego wygluszam te drzwi
Koncepcja bardzo słuszna, niewielu potrafi zrozumieć, że zakup samych głośników to połowa sukcesu w drodze do przyzwoitego brzmienia.
Klej wewnątrz drzwi dekarą, nic się nie przejmuj, wymyj dokładnie, odtłuść, wygrzej maty po naklejeniu i będzie lala.
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez microsd » 17 gru 2013, o 19:54

slavwek.ie, To lepiej całe drzwi zrobić dekarą ? Czy jedna warstwa starczy ? Bo lewe drzwi juz mam matami zrobione, tylko mi prawe jeszcze zostały do wygłuszenia
microsd
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 21 lis 2013, o 21:52
Lokalizacja: Poznań

Postprzez gawior » 17 gru 2013, o 22:16

Do wewnątrz daj dekarkę, a na wierzch, na otwory technologiczne daj maty. Na otworach dekara pracuje. Żeby było jako tako, to trzeba by to całościowo blachą zakryć i dopiero na to dać dekarę. Dekary do środka ( na zewnętrzną blachę ) daj z 2 warstwy dla lepszego efektu.
Jednakże lepszym wyjściem do wewnątrz jest dać maty APP, Boll, czy APAMA ( to to samo ). Lepiej usztywnią i wygłuszą blachę, a w upały nie zrobią się aż tak miękkie jak dekara. Tylko muszą być to maty elastyczne ( FLEX z białym zabezpieczeniem warstwy kleju ). Twarde potrafią pękać nawet naklejone na płaską powierzchnię. Tutaj tak samo ważna jest aplikacja i dobre wyczyszczenie, odtłuczenie powierzchni przed klejeniem.
Do odtłuszczenia polecam "Zmywacz silikonowy" firmy Boll, tego typu rzeczy używa się do odtłuszczania powierzchni przed lakierowaniem

Jak chcesz tanio, to lepiej jest użyć tego typu mat. Powiem ci, że nie chcesz skrobać dakarki, a wiem co mówię.

APAMA sprzedaje na allegro ( firma mieści się 100m od moich teściów ). Obecnie nie ma elastycznej wystawione na aukcji, ale zadzwoń i zapytaj mają tego w setkach, tysiącach sztuk i wychodzi u nich taniej niż BOLL, czy APP
Alpine CDA-7897->CHA-S634->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1 ) + Focal 6K2P, Rodek R4100A2->2xSTX 8" 23L@35Hz
gawior
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 12 kwi 2012, o 20:02
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez microsd » 17 gru 2013, o 23:54

gawior, To czyli wewnetrzna strone okleic jedna warstwa czy dwoma warstwami, na otwory technologiczne dać jakieś płaskowniki itp. i pozniej zakleic te otwory dekarka i pozniej juz z wierzchu okleic cala blache ale jedna czy dwoma warstwami? Dobrze cie rozumiem ?

[ Dodano: 2013-12-18, 00:01 ]
gawior, czy po prostu wewnetrzna strone okleic dekarka pozniej dac plaskowniki lub cos innego na otwory technologiczne ipozniej te otwory i reszte czesci zewnetrznej okleic mata bbitumiczna , bo juz sam nie wiem jak zrobic ?
microsd
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 21 lis 2013, o 21:52
Lokalizacja: Poznań

Postprzez slavwek.ie » 18 gru 2013, o 11:13

gawior pisze o zamknięciu otworów technologicznych blachą a następnie oklejenie tego matami.
Wyklej środek drzwi dekarką, możesz dać dwie warstwy a na otwory daj ta matę która ci została (pisałeś że wystarczy), brakujące fragmenty czy jako dodatkowe tłumienie możesz również wykleić dekarą.
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez microsd » 18 gru 2013, o 11:46

slavwek.ie, bo jak wygluszalem lewe drzwi to w otwory technologiczne dalem plaskowniki do styropianu zeby bylo takie rusztowanie a pozniej to okleilem mata, dobrze zrobilem ?
microsd
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 21 lis 2013, o 21:52
Lokalizacja: Poznań

Postprzez slavwek.ie » 18 gru 2013, o 12:00

dobrze, podesłałem przecież tutorial
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez microsd » 18 gru 2013, o 14:30

slavwek.ie, wlasnie z niego korzystalem tylko chce sie upewnic czy dobrze zaklejalem mate od razu na te plaskowniki zakrywajac tym samym otwory
microsd
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 21 lis 2013, o 21:52
Lokalizacja: Poznań

Postprzez gawior » 20 gru 2013, o 14:12

Ja bym to zrobił tak. Do wewnątrz drzwi na poszycie ( od środka ) dał bym maty APP, BOLL, czy APAMA
Jak dasz dwie warstwy będzie beton, ale jedna też będzie OK
Dwie warstwy wejdą pod belkę wzmacniającą drzwi jak by ktoś pytał.

Otwory dobrze jest jak najbardziej wzmocnić. Najlepiej dać jakieś płaskowniki ( ja używam płaskowników alu 5cm szerokości i 2mm grubości ) na duże otwory i na to jeszcze blachę aluminiową ( 0.8mm wystarczy i łatwo się formuje ). Wszystko na nity zrywane aluminiowe. Mniej roboty, a usunięcie ich to moment wiertarką. Śrubki nie są najlepszym wyjściem, bo potrafią się odkręcać. Dopiero na to idzie mata i tutaj użyj tych profesjonalnych mat, które ci zostały, żeby nie było problemów z rozklejaniem się na łączeniach itp. Matę jak najlepiej uformuj do przetłoczeń drzwi ( najlepiej jakimś wałeczkiem "rozwałkować" ). Już widziałem aplikacje maty, gdzie była jak namiot naciągnięta na blasze.
Jak chcesz to mogę ci zdjęcia podesłać na maila
Alpine CDA-7897->CHA-S634->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1 ) + Focal 6K2P, Rodek R4100A2->2xSTX 8" 23L@35Hz
gawior
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 12 kwi 2012, o 20:02
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez microsd » 20 gru 2013, o 23:59

Zdjęć w internecie trochę jest , więc chyba mi nie potrzebne dodatkowe, jeszcze kolega wyżej podesłał fotoporade , tylko wygłuszając lewe drzwi chyba do konca dobrze nie zrobiłem bo podłączyłem jakieś tam stare pionnery co były już w samochodzie jak kupowałem, to sam fakt blachy nie słychać przy sredniej głośności, bass też troche lepszy no ale tapicerkę jeszcze po niegdzie slysze mimo ze dalem na nia pianke gms 02
microsd
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 21 lis 2013, o 21:52
Lokalizacja: Poznań

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Nawigacja, Car Audio i CB Radio

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości